Whoa blivit segare?
Hur mår vårt kära whoa egentligen? har hjärtat dött, och pacemakerns batterier håller på o ta slut? Varför är sidan så seg? överbelastad? har varit såhär ett tag nu, tar tid som fan att komma in i trådar o så? någon som har info om detta? jobbar whoa-crew med att fixa det?
Fucks your life up crew Tjabo!
Det har jag inte märkt nått utav alls. Allt flyter på som ett rinnande vatten här.
Fan va skumt, det kan gå upp mot 15 sekunder ibland att ladda upp sidan, inga andra hemsidor är såhär mot mig bara ni!
Virtual - Känner samma sak ibland faktiskt. Vet inte vad det beror på faktiskt..
be the change
Gussti Du tror inte man har testat det ett antal gånger, och det är inget fel på mitt 24mbit, inte min dator heller om du skulle få för dig att tro de..
be the change
Jag fattar inte vad ni snackar om? Jag har väldigt segt internet och data men whoa går snabbt för mig!Jag är väl lyckligt lottat
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Webmaster
2009-01-12 12:32
Jag har inte heller upplevt det faktiskt.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Redaktionen
2009-01-12 12:49
jag fastnar lite ibland.. har haft det problemet på flera olika datorer.. kanske nåt annat tjafs du menar.. det jag menar brukar inte va speciellt jobbigt eller långvarigt..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Det är FF:s fel. Kör IE istället. ....
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Redaktionen
2009-01-12 20:41
mephisto har hänt i IE också.. Ah, alltså. Tror det är större chans att allting går segare i IE. Jag skämtade. Sorry.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Redaktionen
2009-01-13 10:39
kan det ha med att min sambo sitter på whoa samtidigt som mig fast på sin dator? det borde väl inte sega ner? för nu verkar det flyta på och då är bara min dator igång.
TRODDE DET STOD HAR WHOA BLIVIT SEGRARE HAHA
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
För mig flyter det bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2009-01-14 09:50
Jaa, kanske kan hända att det segar lite nångång då och då men för det mesta går det bra för min del ..
moffacurry
Det tror jag jag tar och skriver..^^
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
jag kör på FF och det funkar prima här.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Webmaster
2009-01-20 08:26
Är det nåt speciellt forum eller sådär som segar kanske?
Stuck, nej det är mest överlag när jag klickar på flikarna till olika forum och sidan ska laddas då kan det ta fruktansvärt lång tid och man börjar misshandla musen. Det kanske inte är ett generellt problem, men störigt som fan när man inte gör något annat på internet än whoa så tar det en jävla tid att ens komma in på sidan... men men det är ju inte minuter vi pratar om.. bara på några timmar blir det minuter....
hm testa rensa din cache?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Ladda ner CCleaner.... Whoa funkar utmärkt... Även när jag laddar ner.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Whoa laddar nästan aldrig klart för mig. "Hämtar data från files.tailsweep.com" står det hela tiden.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
För mig segar det riktigt mycket ibland. Men det försvann när jag bytte till OS X. Så det är säkert något lokalt som strular tillsammans med någontign annat.
jagvillocksåhaenblog.com
Funkar förvånansvärt bra på min skolas datorer i Tokyo, där linan i övrigt fan inte är överdrivet kvick :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Promotor
2009-01-28 06:47
Jag känner snarare motstatsen :/ .. Så fort det känns som internet lägger av (ostabilt trådlöst nätverk) så klickar jag in whoa.nu för o se om sidan kommer upp.. som t.ex nu när jag loggade in faktist... den svarar oftast snabbare än andra sidor för mig..