I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-17 11:31

Spam @ Whoa

Jag fick just ett medelande från Länk till vevanlove som såg ut så här:

Hi, my dear friend!
I am beautiful and self assured girl with a huge sense of humor. I am sincere
and sensitive, passion and faithful. I like to travel all over the world because I like to open to myself something new in this world. Into my mind I will be good wife for my beloved husband. I would like to meet good attentive man.

l just saw your profile today on (www.whoa.nu )and be came interested, l will be happy if you contact me through my email address ([email protected])so that we can know each other and share some pictures and secrete about ourselves.
l will stop here now.
Looking forward to hear from you soon.
Your new friend .

kanske något för whoa-crew att kolla upp

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2008-12-17 11:36
Användaren är bannad.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Skivsamlare

2008-12-17 11:38
Fasen vad snabba folk är. Varje gång jag får spam och ska anmäla användaren så är personen redan bannad.

Jag får aldrig skvallra!
fair enough..

2008-12-17 11:38
ok, går väll att ta bort denna tråd nu då (om ni inte anser att den har något informativt värde för andra användare)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-17 16:10
på tal om spam och så, borde man inte få banna folk som spammar ens gästbok med 'KOLLA MIN NYA LÅT!'? Inte för att jag stör mig på det, men i principen är det ju spam.
Blunted in stockholm

2008-12-17 16:11
Gussti: Dessa användare belönas med varning/ban.
Still in the bridge

2008-12-17 16:16
Va? Sjukt, för den 'aktiviteten' är ju sjukt hög.
Blunted in stockholm

2008-12-17 16:28
Gussti:

du måste ju tjalla på dem annars vet inte whoa-crew om det

2008-12-17 16:52
Gussti

Svårt för oss att gissa sig till vem som gör vad.
Rapportera istället nästa gång det sker :)

2008-12-17 17:22
Näääh. Jag vill inte vara en snitch.
I was born in the G Code, embedded in my blood!
Blunted in stockholm