I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

åldersgräns på whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

2009-02-08 13:10
Jag skulle ju åka på smiley-missbruket :(

Det var på tiden ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-08 19:35
Har hängt på whoa sen jag var 13-14 och det fanns väl kanske flera minderåriga då, men i dagsläget så känns det som om det finns kanske 10 minderåriga som är aktiva (bortsett från audio och graff) och det gör inte särskilt mycket liv av sig, så jag ser ingen anledning till någon åldersgräns.
 DIF!
Moderator

2009-02-08 20:45
En annan sak är ju att vissa användare har sånn jävla attitydsproblem så man blir galen. Kan inte ta kritik, inte erkänna att dom har fel och kallar varandra för cp, hora etc. Mest det jag stör mig på.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-21 11:58
Istället tycker jag att vi ska införa en Sedlighetspolis på Whoa med uppdrag att rensa ut störande element. Dessa kan sen utgå från olika kriterier på människor som ska rensas bort:
- Allmänt fjortisaktigt språk, som att blanda små och stora bokstäver, missbruk av smileys och att man tro att man är jättemycket mer mogen än barnen som är 14 bara för att man fyllt 15.

- Människor som missbrukar språket. Frekventa särskrivningar, ingen styckeindelning, börja mening med liten bokstav, osv. Dessa användare ska bort!

- Folk som tycker att Fronda är bra

- osv.

Och dom som inte kan bemästra 5 olika språk eller göra inoljad thai-massage med bara fotknölarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.