I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-19 00:13

Tagga i webbsidor

Istället för att ha en "kategori" på tråden inom klamrar i början av trådnamnet så borde man kunna tagga trådarna och på så vis kan man senare lättare hitta något intressant när man väl söker det. Låt säga att jag vill titta på lite roliga videoklipp, då skulle det underlätta väldigt mycket att hitta videoklippen, spelen eller vad man nu är sugen på att kolla. Kan låta som en onödig grej i mångas öron, men jag skulle uppskatta det väldigt mycket. Är många nätter jag sitter här och vill spela lite webbspel, men hittar inte speciellt många just pga. detta. Visst finns jesper.nu och liknande sidor, men då kan man ju inte skryta med poängen här på whoa :)

Taggarna kan ju exempelvis visas i stil med som det är nu, t.ex. "(Video) Liten pojke bajsar på sig"...ja, ni förstår.

(jävla whoa som inte tillåter klamrar, fick bli parentes på exemplet bara därför)