I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan endast se reklam.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-09-19 22:24

Kan endast se reklam.

Jag softar på whoa.nu som många andra men något måste ha blivit fel nu.
Hela högra halvan av min skärm upptas av nån sorts reklam.
En vill att jag ska köpa en telefon och en annan en keps osv.

Det är kanske min web-läsare som knasar och jag som tjänar pengar på att se all denna reklam(vet att det finns sådana program).

Kanske ni kan hjälpa oss med detta problem?

Reklamen jag ser rör sig väldigt mycket och jag kan inte fokusera på forumet.

Jag kryssar denna sida för nu. Hej.

Producent

2008-09-19 22:31
alla på whoa ser den reklamen...
Webmaster

2008-09-19 22:59
Well .. försök hitta en webbsida utan reklam idag? (Som någon besöker that is).

Vi är väldigt nöjda med den reklam vi har nu.

2 new days of hiphop
Topstreetwear
Sony Ericsson i sammarbete med Lazze
Gulan

Allt är mer eller mindre riktad reklam mot "folk som gillar hiphop".

Sen vet ju alla det vanliga pratet om att vi måste ha reklam för att få in pengar så vi kan driva sidan osv osv.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-09-20 00:13
Tycker Gulan och topstreetwear är helt okej men Sony Ericsson i sammarbete med Lazze Rör sig allt för mycket..
Tjänar ni pengar när man klickar på reklamerna eller när man köper nått från dom eller hur går det till?

Jag har ingen personlighet
Groupie

2008-09-20 00:14
Inget emot reklam alls, men lite mindre diskret?
Kanske inte riktigt så "flashandes" reklamer som nästan är större än forumet självt.
Såklart det är meningen att reklam ska dra uppmärksamhet men man ska ju kunna fokusera på hemsidan man besöker också.
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-09-20 00:19
serser

Är det meningen att vi ska sakna dig eller?
Webmaster

2008-09-20 08:52
Ericsson bannern är stor, kan jag hålla med om. Vi frågade faktiskt om de kunde tänka sig ett lite mindre format men de ville ha så stort och som sagt .. de betalar såklart mer för en sån bamsing. Dessutom är det en begränsad kampanj. Ska hålla på cirka 1 vecka till bara.

Math:
Det är olika men självklart vill vi att folk ska besöka siterna vi gör reklam för och gärna handla nåt oxå, gör ni det så blir ju annonsören nöjd och vill fortsätta osv.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-09-20 23:07
1 vecka till med stora bannern? perfekt..

Aha okej finns ju sånna reklam som tjänar på klick om man säger så.. eller är det helt ute nu kanske.. har funnits tror jag.

Hoppas whoa användare köper där då..
Jag har ingen personlighet

2008-09-27 11:41
Jag fattar mig verkligen inte på folk som inte kan koncentrera sig pga en rörlig flashbanner eller liknande. Är det typ att ni har seriösa koncentrationssvårigheter öht? Kan ni sitta på ett café och läsa en tidning eller är det för mycket som rör sig i periferin?
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani

2008-10-06 12:06
Allt är mer eller mindre riktad reklam mot "folk som gillar hiphop".

jahadu. banner längst upp : ngn brat med tröja typ stureplan vanilla ice.100% hiphop

banner i mitten:kunta kinte med thailandimport blingbling ´vinn sony ericsson,bli hiphopare´.100% hiphop

Well .. försök hitta en webbsida utan reklam idag? (Som någon besöker that is).

det finns hur många som helst reklamfria sidor idag där ute.men de verkar vara politisk medvetna och har ngn form av ideologi som grund.jag vet inte vad står whoa för idag men inte hiphop iaf.
detta börjar bli som mtv: reklam i 45 minuter ,paus för musik i 5 minuter,reklam i 45 minuter...

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2008-10-06 17:09
Tailsweep-blaffan verkar ha slutat funka för mig - nu är det bara en bruntonad bakgrund med en fläck på :)
Skulle inte den försvunnit förra veckan förresten?

"kunta kinte med thailandimport blingbling"? Väx upp lite.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-06 19:01
"kunta kinte med thailandimport blingbling"? Väx upp lite.

vadå menar du att jag har fel?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE