I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk slutar använda whoa?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-08-31 21:31

Folk slutar använda whoa?

Jag är ny här.
När jag kollade runt lite på sidan hittade jag en kille som jag känner igen(På namnet altså).
Där står det att han slutat använda Whoa "som alla andra" och att de nu har flippat ut, eller nått.

Är de så? Vad är det som har hänt? Varför? Var hänger de nu då?

2008-08-31 21:46
"som alla andra"? Känns väl som att det är mest hans polare som hoppat av i så fall, för medlemsantalet är vad jag vet fortfarande på uppgång ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-08-31 21:47
Vart hängde du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster

2008-09-01 08:45
Vi har inte sett någon nedgång av antal användare/brsökare senaste tiden men däremot är det ju naturligt med "generationsskiften" eller vad man ska kalla det. Vissa tröttnar/blir för gamla/har int etid/hittar något annat/slutar lyssna på hiphop/whatever och nadra nya hittar hit och på så vis ser det ut som att folk slutar men det vägs upp av nya personer som hittar Whoa.

2008-09-01 08:50
inte de som e problemet med whoa. man tappar bar ahoppet om skiten efter ett tag, då man märker att ingen här e äkta, de e nog de som förstört hiphop, internet o data.. så F yall hiphop killers
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Webmaster

2008-09-01 08:53
Haha, "Internet o Data has killed hiphop". Jag vill ha det på en t-shirt.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Webmaster

2008-09-01 08:55
Layziecito: Aha, då har jag missförstått det hela. My bad.

2008-09-01 09:06
nte de som e problemet med whoa. man tappar bar ahoppet om skiten efter ett tag, då man märker att ingen här e äkta, de e nog de som förstört hiphop, internet o data.. så F yall hiphop killers

hahaha ? ;D
((MAAD))

2008-09-01 15:36
hahahahaha det där gjorde min dag :D
mama said knock you out
Poet

2008-09-01 15:48
Seriöst jag håller med! Hatar folk som inte e äkta! Springer man inte runt i betongen tolv timmar om dagen och säljer crack så ska man tamefan lämna hiphopen ifred.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-09-01 17:13
Layziecito P18

nejnej, där har du fel, många, som jag, är jätteäkta och ever so YO!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-09-01 17:21
inte de som e problemet med whoa. man tappar bar ahoppet om skiten efter ett tag, då man märker att ingen här e äkta, de e nog de som förstört hiphop, internet o data.. så F yall hiphop killers

Made my day, haha :D
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-09-03 02:01
haha jag håller fan med. jag hänger typ mer på whoa nu än när jag var 14 och jag är inte äkta nånstans längre :(

2008-09-03 12:48
nejnej, där har du fel, många, som jag, är jätteäkta och ever so YO!

I feel ya dawg

2008-09-04 17:56
Samma här, jag hänger mycket mer på whoa nu än vad jag gjorde förut, har aldrig varit speciellt aktiv, men rätt äkta..
©TREKK studios / Leråker Productions.

2008-09-07 02:36
Haha, "Internet o Data has killed hiphop". Jag vill ha det på en t-shirt.

Ditto! ^^
Look with your own eyes - See with your own mind