Webmaster
2008-08-22 12:06
Whoa tees, vad säger ni?
Nej, det är inte klart men nu ska vi styra upp det! Tänkte bara höra vad ni har för tankar kring hur de ska se ut. Vad skulle ni vilja ha på en Whoa-tee? Alla förslag och tankar mottages tacksamt. Shoot!
"Ta bort markerade"-knappen!
"Whoa.nu" "Bannad Av Mabande #1" "whooa är nere, så jag är uute"
be the change
whoa logo front. sitt nick pa ryggen. tror det e for sent att trycka upp nu dock. efterfragan har svalnat otroligt
Redaktionschef
2008-08-22 12:34
efterfragan har svalnat otroligt haha, vad baserar du det på? =)
Jag kommer lätt att lagra upp i garderoben så jag har en Whoa-tee på mig var tredje dag ;)
Som sagt, kom med förslag! Färgkombinationer, design osv. Om någon är duktig på att rita i photoshop och sånt, så var inte rädda att ge förslag på tryck och dylikt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
att fler folk ville ha t-shirten aratal sen. var massor av tradar etc. nej jag kommer nog trycka min egna om jag grejjar en. vill bara ha logon pa brostet nar jag e pa nan svensk festival sa andra whoaiter hejjar :)
I'm down. Kommer med en design inom kort.
•pave paradise•
haha, de ska ju lätt vara i samma tema som själva sidan.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en t-shirt som påminner om klistermärkena, dvs mörkblå t-shirt med orange Whoa-logga framtill. Hade ju vart asfett verkligen. Hade helt klart chackat ett par stycken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg ett sånt klistermärke i kreuzberg, Berlin förresten, på en toalett på ett café en vecka sen :)
Producent
2008-08-22 23:10
En perfekt tee vore som sagt Svart alternativt vitt också med som sagt whoa klistermärken över hela tishan i olika färger
Since 1984 @realgizlee // twitter
" 10-4, over... "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller den här bajsbrungula färgen på t-shirten och en gul logo precis som sajten :P
Känns som om det cleanaste vore enfärgad tisha med stor whoalogga över bröstet. I några feta färgkombos.
...och det är det som är så fint med whoa!
vore ju trevligt om det fanns en tjejmodell och inte bara stora fladdriga tält.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionschef
2008-08-22 23:40
Är du en het tjej så spelar det iofs inte så stor roll vad du har på dig :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fast det är ju roligare att vara en het tjej i en tjusig tröja än en het tjej iklädd ett tält.
Redaktionschef
2008-08-23 00:08
jo, jag dummar mig bara, klart det är så =) Vi får väl se hur pass bra mottagande den första omgången tee's får. Går det åt i rykande fart så är nog inget omöjligt.
försöker du antyda att jag ska köpa karla-whoatees för att öka chansen att det ska dyka upp tjejmodeller senare? jämrans utpressarförtryckare! ^_^
jag kommerinte stödja detta men det bör ju finnas tall tees..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
väntar på lhabia X1 's design.. är nyfiken.
Hooka maj LS! Jag har ju velat ha en whoa-t sedan 2001.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag har haft en Whoa-T sen 2001 - riktigt slitstark :) Piratkopierade Whoa-tröjor kommer f.ö. klippas på plats (och person) :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag vill ha en svart hoodie, inte en san billig som blir fladdrig efter ett tag.. Utan en riktig kvalite hoodie med bra tryck (inte zipp), whoa loggan pa framsidan. Ens nick ba baksidan plus citat.. "Bannad av Mabande" var ju cool.. Da kommer alla kunna reppa citatet fullt ut ocksa! Men en vanlig clean t shirt av bra kvalite i svart eller vitt med whoaloggan pa framsidan skulle jag kunna tanka mig det med.. HOOKA! "Like Whoa!"
soundcloud.com/brormusk/sets
Piratkopierade Whoa-tröjor kommer f.ö. klippas på plats (och person) :P Vilken jävla bild man fick i huvudet där...en man med enormt afro kommer med en gigantisk sax, skevt leende och hånfull ondska i blicken och klipper sönder ens whoa-tröja på plats, mitt i stan..
•pave paradise•
Skulle lätt köpa en, tycker att enfärgad med en ganska stor Whoa-loggo på bröstet skulle va najs!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Röd t-shirt med vitt tryck är ju sjukt snyggt. Sen kan man ha "Like Whoa" i nacken också. Soft och enkelt. Men självklart ska man ha fler färgcombos också, men jag vill ha en röd-vit :)
Moderator
2008-08-23 13:41
"Whoa-grå" tröja med "Whoa-gul" klassisk Whoa-logga på bröstet. Det skulle vara cleant :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en t-shirt som påminner om klistermärkena, dvs mörkblå t-shirt med orange Whoa-logga framtill. Hade ju vart asfett verkligen. Hade helt klart chackat ett par stycken! Säger som DoktorDöd, behöver inte vara mer invecklat än så. Vill definitivt inte ha någon "kul", "häftig" eller "whatever" text/meddelande på den. Möjligtvis URL'en på ryggen strax under nacken, men inget mer än så.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Word på Doktorickelevande! howser vad nice att ni utnyttjar våran önskan efter whoa tishor och passar på och tjänar en slant! :)
Btw 10 stickers med varje t-shirtbeställning!!!!
Word Kaneida. Hur blir dem möjliga betalsätten? Hehe. Skicka med stickers oxå ja, helt bra.
be the change
Producent
2008-08-23 21:55
jaa! inte bara tees, jag vill ha en gråmelerad softshirt i kvinnomodell. allra chyrrast vore om ni kunde styra ett broderat märke istället för ett tryck. alltså, kort och gott bara med loggan på! möjligtvis i andra färger som passar bättre till färgen på tröjan? men iofs så skulle itne whoa-loggan vara whoa-loggan utan den skrikiga gula färgen. jag tycker ni ska göra limited edition tees, med dom olika teman på loggan ni har haft under åren, minns att det har vart med snö, solros och jag vet inte vad.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Budget-broderingar ser dock riktigt uselt ut...=/ Min design-idé kommer ta ett tag. För att jag är lat. Men mest för att jag glömt hur fan man gör saker i Photoshop.
•pave paradise•
lhabia X1 Du kan inte mena allvar? Man ska ju använda PAINT! :D
be the change
JackVegas-: Jag använder Mac, Paint finns inte...
•pave paradise•
Och.. Va värdelöst!!
be the change
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa! Någonstans diskret, whoa-logga valfritt placerad.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Toastare
2008-08-25 00:11
lhabia, fy dig.. använd illustrator!!
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo: Jag tog bort Illustrator just för att jag aldrig använde det, haha...
•pave paradise•
Jag är på som fan! Ge mig en tall tee! Fan, kul grej. Hur många användare finns på whoa? Vore skitcoolt med ett stort "WHOA" (som logon ser ut) på bröstkorgen, sen är tröjan "whoa"-grå och täckt med ALLAS whoanick. Ain't that something? Admins kan få några punkter större, så det syns att de har makten. Det borde ju gå? Vore i alla fall skitcoolt.
Så du vill att tröjan ska se ut som en spya?
styr en färg som är samma som färgschemat på whoa, med loggan på bröstet, eventuelt något i stil med "Whoa.nu represent yo motherfucker thugged out shit" för den där sköna sarkasmen.. Eller helt enkelt svarta tishor med loggan på. Asnice! jag köper en direkt!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Ångrar min idé en aning, alldeles för många på whoa (både som skapas hela tiden och som är dubbelanvändare/inaktiva). Så: * Whoa-loggan på bröstkorgen (som sagt) * "Svensk hiphop represent, motherfucker!" på ryggen Vad mer behövs? :D
Problemet med att nämna svensk hiphop på tröjan är att 90% av folket på Whoa bråkar om vad som är "äkta" och inte när det kommer till hiphop. Ingen kommer fatta vad de representerar, haha.
•pave paradise•
Äsch, ni får fixa det där. Men jag ska ha en, när det nu beger sig. Ett måste är dock tall tee.
En tall tee är självklart ett måste när du vill ha +80k nick tryckt på den.
Dieallot Ångrar min idé en aning, alldeles för många på whoa (både som skapas hela tiden och som är dubbelanvändare/inaktiva).
Jag såg det men valde att posta mitt inlägg ändå.
Dieallot Vi gör våra val här i livet. Vad kommer en tröja kosta? HIHI