I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite kritik och förslag som trillade in i mailen - vad sägs, folk? :)

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2008-06-07 17:05

Lite kritik och förslag som trillade in i mailen - vad sägs, folk? :)

Hittade det här i Supportmailen och eftersom det ju är ett klockrent Allmänt om Whoa-inlägg så svarade ja gatt jag skulle lägga det här:

Ser att ni har börjat engagera er och utvecklat lite mer funktioner på forumet på sistone, men helt ärligt så är det ju fortfarande tekniskt handikappat. Jag menar, varför finns det ingen citera/redigera sitt inlägg knapp? Det är sjukt basic på forum i överlag, och sjukt lätt att lägga till. Varför finns ingen möjlighet för avatarer? Varför inte ha så att ifall jag trycker på någons nick så ser jag "hitta fler inlägg av xxx" etc, såna saker. Aldrig förstått varför ingen har orkat ta tag i dom här sakerna tidigare även om ni är på god väg. Men seriöst, gå in på ett random forum och släng in lite basic saker som finns där. Tror även ni skulle locka mer folk om det såg lite mer inbjudande ut/lättare att browsa omkring.


Så, vad säger ni som använder Whoa? Är det grejer ni vill ha, eller är det inte det? :)

Avatarer kan jag dock säga att jag är rakt emot, för det är bara jobbigt med alla animerade gif:ar och övriga "lustiga" bilder folk har på "alla" andra forum...
"Hitta fler inlägg" skulle vara sjukt smidigt om det gick att ordna på ett bra utgallringssätt.
Redigera inlägg är ju ersatt av tvåminutersgränsen på att ta bort egna inlägg.

Tyvärr vet jag inte riktigt i vad osmidigheten i browsningen består, men det är nog bara för att jag är van ;)

10-4, over...

"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda