Whoa 4.91 (typ)
Sådär. Nu har jag lagt upp en lite större patch (därför det gick lite slött nyss hehe)
Vad är fixat?
- Fixa så man kan ha öppet flera saker samtidigt i menyn. - Får fel error mess när jag kör med "hakparantes" i add new topic - Fixa in större offline/online bild på profil - Nån bug så alla inlägg "försvinner" när man får error när man skriver ett mess i forumen. - Nu ska man se folks bilder på "Folk nära dig" funktionen.
+ Lite annat smått och gått under skalet.
Tänk på Jag fixar saker baserat på tid det tar att göra / möjlighet att nya buggar uppstår / prioretering. Så om jag inte fixat nåt som kan anses vara mer akut så beror det på nån av dessa faktorer.
Saker som jag har i min todo list
- Kolla upp om det går att lösa snabbkommandon för texteditorn (ctrl-b osv) - Kolla om det går att lösa så man kan använda "Hakparentes" .. kan bli lite meck men kanske går. - Kanske göra så man kan dölja menyn (alltså profil och det där) - Fixa så man kan skicka mess direkt via vänner online - Kunna lägga in "special fourm" i "Mina forum". Kanske automatiskt lägga "Dina" special där (Detta var en sån sak jag tittade på men kände att den behövdes lite mer tid för att fixa) - Fixa in länk till "support us" och testa dess funktion - Kunna ta bort sin bild. - Plusen i menyn ska vara klickbara
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
|