I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag måste bara säga...

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2008-04-29 08:33

Jag måste bara säga...

Att Whoa är världens bästa hemsida.
Här kan man göra allt, verkligen allt. Man blir uppdaterad med fet musik relativt ofta, folket här är klockrena, alla hjälps åt och man lyckas alltid få reda på det man behöver här. Jag syftar mest på att ni medlemar här hjälpte mig att hitta en film som jag hade letat efter, och om ni inte hade funnits eller om denna hemsida inte hade existerat så är det mer än tveksamt till om jag faktiskt skulle hittat filmen. Jag kommer alltid vara medlem här och kolla och uppdatera mitt liv och det enda jag ville var med denna tråd att berömma denna sida och hjärnorna bakom den. Ingenting slår morgonstunden med en kaffe, en cigg och att läsa lite intressanta saker på blandatforumet och vardagsfilosofi. Är det bara jag som avgudar denna sida? Är det bara jag som ser skönheten i det hela?

Och Daniel, Maks, Musse, om ni läser detta så ska ni veta att jag tycker ni är världens bästa människor i skolan. Fest hos mig imorgon!

Med mycker vänliga morgonhälsningar / Tamara!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.