I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rensa borrtagna användare.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-04-23 20:12

Rensa borrtagna användare.

Börjar bli dags snart? Det är bra att ni inte skryter med antalet registrerade användare på startsidan länge iaf.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-04-23 20:41
Om du läser FAQen eller söker i forumet så ser du att det görs vid varje systemuppdatering.
Jag skyller allt på Emma!

2008-04-23 20:54
Jag har läst faqqen och jag tycker det börjar bli dags. Det har gått nåt år nu lixom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2008-04-23 21:02
Jag tror inte att det är vad du tycker som styr whoa tyvärr... Dock kanske det har ändrats, men sist jag kollade var det någon annan som bestämde.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-04-23 21:23
Du är ju fan smart virre.

2008-04-23 21:25
jag har väntat i ett år på att bli borttagen, så nu orkar jag inte vänta längre. hej och välkommen tillbaka=)
Toastare

2008-04-23 23:02
Det har gått mindre än ett år sen förra systemuppdateringen. Men alla som det kliar i fingrarna på och som loggar in igen blir inte borttagna.

Finns nog kurser på vuxenskolan i självdiciplin. Eller om ni har högskolekompetens ta sommarkursen "Att inte logga in – Ett liv utanför nätet" tror den är på 2,5 p i alla fall.
Redaktionen

2008-04-23 23:26
BountyBoo

Vad vet du om det?

HE HE HE

(den bad du om)
namaste

2008-04-23 23:38
Visste inte att det fanns så många på whoa som blivit borrtagna, varför ska de diskrimineras för att de är annorlunda?!
•pave paradise•

2008-04-25 10:21
BountyBoo F28
Snacka om kass humor.

Jag fattar inte varför bara whoa ska bete sig som ett ofungerande spamfilter. Om jag registrerar mig nånstans vill jag kunna ta bort mig är det så svårt att fatta?

2008-04-25 10:30
Det rensades PRECIS innan jul. Inte särskilt länge sedan.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-25 13:11
caupolican: Du kommer ju bli borttagen också. Även om det inte är med omedelbar verkan så kommer det hända. Sen så kanske det skulle hjälpa om du klickade på "ta bort mig"-knappen också, för det verkar du inte gjort om man kollar din presentation ;)

2008-04-25 15:11
Ni är ju fan smarta.

Midas
C:a en tredjedel togs bort. Jag läste ngn tråd där han skaparen fått ett infall (grattis) och gjort det ngn natt. Va dhände med resten

Mittlilla..
Rätt länge sen dom tog bort den där röda varningstexten på ens pres när man klickade ta bort sig.
Toastare

2008-04-25 15:14
caupolican, men sluta bara logga in?

Det gjordes en hel systemuppdatering.

2008-04-25 15:19
Ja, se på tusan! Fel av mig :)
Men i alla fall: säker på att du inte klickat på "ångra"-knappen eller att du inte var inloggad i krokarna av att det blev en systemuppdatering? Vem vet - det kanske ligger en räknare som kollar "om kontot varit aktivt inom en viss tid = ta inte bort" :)

2008-04-25 15:39
haha min dubbelanvändare har legat och väntat på borttagning i 1,5 år nu.. den ligger kvar där

2008-04-25 15:42
ja precis..

2008-04-25 16:00
BountyBoo F28
Skulle du sluta logga in på ditt emailkonto bara för du inte kan ta bort ett jobbigt kedjebrev. Nej man loggar in och försöker fixa bara att i detta fall finns det inget alternativ (förutom att skriva en massa könsord i en tråd och bli bannad) Instinkten att logga in är inte brist på självdisciplin snarare tvärtom ja loggar in här regelbundet för att se om jag är borttagen, det är som att städa hemma. Det händer att jag fastnar i något forum kanske 1 av 10 inloggningar man är ju människa trots allt och det var därför jag valde att ta bort mitt konto. Först brydde jag mig inte men börja undra vad själva dealen är med att vänta så jävla länge? Något jag störde mig mycket på förut var att whoa skröt med sina registrerade användare som tur är gör dom det inte längre.

MittLillaTest X1
Det skulle verkligen vara överdjävligt men otroligt nog inte uteslutet. Jag klickade i den där knappen för c:a ett år sen (för att besvara din fråga) och inte rört sen dess.
Toastare

2008-04-25 22:24
caupolitian, du kan ju inte jämföra ett oönskat kedjebrev med ett oönskat community konto. Skulle jag inte vilja ha en mail längre skulle jag sluta logga in på den så fösrvinner den (som de flesta) efter 6 månader.

Låt bli att logga in för att kolla om du är borttagen... bara att rensa din press och ....låtra bli.

Jag tror whoa skrev ut hur många användare det fanns, har ingenting med att göra om att skryta. Anledningen att det togs bort är för att man är tillåten att ha två användaren och antalet inte blev sanningsenligt. Tror det var en minoritet som kollade på det.

Om jag kollar på din inloggnings-statestik kollar du väldigt ofta om du är borttagen.
Toastare

2008-04-25 22:25
du har loggat in 6 av 7 dagar senaste veckan.

2008-04-26 11:34
Hahahaha så du skulle låta dina skitiga underkläder ligga kvar på golvet hemma också. Jag loggar in av ren vana, jobbar med datorer/it dagligen så det kanske inte är så konstigt? Din lilla hjärna verkar kräva en förklaring till allt. Har jag förresten bett dig att skriva hur mycket jag loggar in eller spekulera i mitt beteende? Inte för att jag bryr mig men jag ska väl inte behöva förklara varför det ska vara oetiskt.

Ska man behöva sänka sig så lågt till att gå bärsakagång på en forumtråd....

2008-04-26 13:19
Dummaste jag hört.

Sluta logga in, din pajas. Herregud, kan det vara så jävla svårt? Gå in på webbläsarens inställningar och stäng av tillgång till Whoa.nu och sluta gnälla. Jävla i-landsproblem.
•pave paradise•
Toastare

2008-04-26 13:42
Men herregud var kommer dina liknelser ifrån? Inte logga in på ett community där du inte vill vara medlem - låta bli att tvätta underkläder som du VILL ha rena?? Klart jag tvättar mina underkläder, inte av vana.. utan av att det är fräscht med rena underkläder.

Om du nu skriver en tråd där du klagar och sen ska klaga ännu mer på att "whoa skröt om antalet medlemmar" innan så är det väl klart jag kollar hur ofta du loggar in.

Du behöver inte sänka dig så lågt, då tror jag istället du kollar efter psykolog under P i telefonkatalogen, ringer upp och bokar en tid angående ditt internetberoende.

Som lhabia säger, spärra whoa.nu

2008-04-26 17:38
Inte för och va irriterande men varför finns det ingen såndär grej så man kan omedelbart ta bort sig från forumen?

2008-04-27 20:53
Är det inte så att man försvinner om man har klickat i den "ta bort mig" knappen?

2008-04-28 15:57
BountyBoo
Men hjälp caupolitan och bli av med whoa då? Permban..

2008-04-28 23:49
jag förstår caupolican
har oxå tröttnat på whoa ett antal ggr, och tryckt på knappen för att ta bort mig själv, efter en vecka har jag loggat in igen i brist på annat att göra.
så man är tvungen att välja att radera sitt konto, sen aldrig mera logga in för att det ska försvinna?
ibland kanske man bara funderar över om man e borttagen eller inte, och loggar in, och då är allt för gäves?

förstår inte riktigt hur svårt det ska vara att nån får ett mail när nån vill ta bort sig, och att nån då bara raderar den användaren?
som på alla andra forum.
Wisdom is wonder

2008-04-29 11:14
Jag förstår inte varför man loggar in i brist på annat om man vill ta bort sig. Jag förstår inte varför man vill kolla om man är borttagen eller inte om man vill ta bort sig. Vad är meningen? Varför skriver man ens in www.whoa.nu i webbläsaren om man vill ta bort sig? Hur svårt kan det vara?
•pave paradise•
Toastare

2008-04-29 23:28
För att vi tror på att ni har viss styrka hos er själva och det skulle innebära mycket mer jobb för oss att sitta och ta bort er och gå igenom de mailen.

Varför kolla om man är borttagen? det spelar ju ingen roll om man rensat vännerlistan, pres och presbild.. man försvinner ju när man gör det. Vill man inte vara kvar så behöver man helt enkelt inte logga in.

Ni börjar fantamej bli för bekväma.

2008-04-30 12:10
Hej,

Skrev in mitt lösen fel idag och blev jävligt glad i ngn sek.. :( Bounty, dom flesta sajter har så att man kan bort sig automatiskt med ett bekräftelsemail........ kul när du börjar dilla om personlig styrka etc du är sjukt endimensionell och spekulativ tänk om jag är psykopat då och bara vill ta bort mig. Permban skulle va nice.

lhabia
Läs filosofi.

2008-04-30 12:14
Jag fattar faktiskt inte heller varför det är en sån big deal att ens användare ska bort från systemet. Vill du inte vara på Whoa, sluta logga in, din profil försvinner någongång. Easy as cake.

Om du måste logga in för att kolla om du är borttagen så rekomenderar jag dig att inte lägga ner whoa överhuvudtaget, för du är ju uppenbarligen så hookad att du inte kan hålla dig borta :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-30 12:14
caupolican:

Redan gjort det, aced it. Fattar fortfarande inte hur man kan kämpa så jävla innerligt för att ha rätt i en sån här fråga. Sluta logga in. Sluta skriv whoa.nu. Sätt stopp för webbläsaren så att den inte kommer in på sidan. Seriöst. Det är enkelt.
•pave paradise•

2008-04-30 12:23
lhabia
ljug lite mer turkjävel

Psycholess
Nej

?_°?\(- - )

2008-04-30 12:30
Hahaha...aja, det här får BountyBoo ta hand om när hon loggar in igen...
•pave paradise•

2008-04-30 12:56
Kan ju vara så att någon jobbar för en perm-ban
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-30 12:57
Varför sluta där? Jag kan ju hävda att jag känner mig kränkt på riktigt och be om ytterligare aktioner mot användaren. Skyller man på allt sånt där skit bara för att man inte klarar av att inte logga in på whoa så har man problem. Tycker jag iaf.
•pave paradise•

2008-04-30 13:06
Ja jag håller med dig lhabia X0 För en gångs skull =)

2008-04-30 13:09
Det var ju på tiden att det hände kan man tycka :P
•pave paradise•