Uppdaterade sidor [Graffiti forumet]
Varför funkar det inte att sätta bokmärke i den tråden längre? En aning störande att behöva komma ihåg hur många inlägg det va senast man kollade tråden för o ha koll på om det dykt upp några nya inlägg... Sedan undrar jag varför ni inte rensar den lite oftare också, behöver ju inte vara 50 inlägg i en sådan tråd, med flera månader gamla inlägg om då uppdaterade sidor. Tack för mig.
Shake n' Bake!
Hallå? Vad är meningen med o skapa trådar i det här forumet om ingen admin eller mod läser?
Shake n' Bake!
håller med pharell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen bryr sig om Grafitti. Testa att PMa till någon moderator i det forumet eller till någon admin. ;)
be the change
Redaktionschef
2008-04-07 01:18
Klart vi bryr oss om graffitiforumet. Just graffitiforumet är lite speciellt dock i och med att det har ett så annorlunda tema. Det är inte direkt alla admins som ligger där, så mycket av ansvaret ligger på moderatorerna samt några få admins. Det är bättre att någon av dem svarar på din fråga än jag, som inte har nåt svar på den :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Förr rensade jag den tråden en gång i veckan, dvs varje gång jag uppdaterade min egna site. Jag tog då bort alla inlägg som var mer än en månad gamla. Nu har jag inte haft tid med min egna site på ett tag så det naturliga flödet med att rensa kom av sig. Jagföljer dock fortfarande updatetråden men eftersom det är så få sidor som uppdateras frekvent har jag inte rensat så mycket, dvs inlägg som är äldre än en månad har fått ligga kvar eftersom de inte tagit så stor plats. Jag rensar fortfarande onödiga inlägg i tråden regelbundet men ska försöka rensa gamla updateinlägg oftare också. Gällande bokmärke ska jag höra med Stuck vad som är knas.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Nu har jag rensat tråden, allt som är äldre än mars är borttaget. Jag kommer även fortsättningsvis hålla koll och kanske t.o.m ta tag i min egna sovande site;) Säg till om det är nåt mer du undrar.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Man tackar eyegasm! ;) Nu väntar jag bara på bokmärksfunktionen hehe.
Shake n' Bake!
Och även på nya uppdateringar från din going sida!
Shake n' Bake!
Har messat Stuck om bokmärkesfunktionen så jag återkommer med svar när jag vet mer. Det skulle ha kommit en update i helgen men jag hade inte tid. Det ligger och bubblar under ytan iaf.
Sounds great!
Shake n' Bake!
Hur går det med bokmärkesfunktionen eyegasm?
Shake n' Bake!
Pharrell Som eyegasm skrev... "Har messat Stuck om bokmärkesfunktionen så jag återkommer med svar när jag vet mer ."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Doktordöd Okej, tack. Kändes som att det runnit ut i sanden för eyegasm.
Shake n' Bake!
UPP! UPP! UPP! UPP!
Shake n' Bake!
Vad händer eyegasm? När får jag se resultat?
Shake n' Bake!
Webmaster
2008-06-15 23:24
Första gången jag ser denna tråd. Har nog fallit mellan stolarna det här. Ska kolla bokmärkes funktionen vad som är knas .. Gäller det bara stickys eller funkar den inte generelt?
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Bokmärksfunktionen har inte fungerat på typ ett år. Det är väl ungefär det jag vet :)
Shake n' Bake!
Hur går det för dig Stuck ?
Shake n' Bake!
Redaktionschef
2008-07-23 17:14
Stuck och howser är på semester.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Det är helt _SJUKT_ hur dålig respons Pharrell fått? Skriv till dem i Gästböckerna..
be the change
Redaktionschef
2008-08-24 01:37
Nä, Stuck eller howser hittar till den här tråden inom kort ska ni se.
Webmaster
2008-08-24 14:44
Hmm .. som sagt. Ska kolla på detta. Lägger in in i todo .. har dock för mig jag testade den nyligen .. men ska kolla mer.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Snart 5 månader senare, vad har hänt under denna tid?
Shake n' Bake!
Är det inte dags att lösa detta nu?
Shake n' Bake!
Redaktionen
2008-10-14 01:31
hahahaha. graffiti.
namaste
om det bara är i den tråden bokmärkena knasar kan ju någon graff-mod helt enkelt skapa en ny samt slänga den gamla..
vadå? jag dyster?
Wohooo! Äntligen är det fixat! Haha... Tack like WHOA!
Shake n' Bake!