Månadens användare skulle inte behöva utges av någon... Denna sidan är säkert mer komplicerad än vi ser den - Admins sitter säkert där med statistiker om användarnas aktiviteter, och skulle därför kunna utge månadens aktivaste, till månadens medlemm.. Dock undrar jag vad det skulle tjäna till? vist, några rappare eller annat skulle få stå i rampljuset, men dom som inte har nåt att erbjuda eller tjäna på att stå i rampljuset, har ju ingen anledning till det?? Jag t.ex (är dock inte speciellt aktiv) men, jag bygger hemsidor, beats och spelar in nån enstaka gång, skulle jag bli månadens, så skulle folk få upp ögonen för mig.. Men nån som är inne jätteofta, men bara är en "hiphop lyssnare" och inte "tjänar" på att vara i rampljuset, skulle inte behöva placeras där? men om man skulle neka denna att finnas på plats, så skulle det bli kaos på whoa... så det är en trevlig idé, som aldrig kommer kunna genomföras :/ OBS! nu när jag äntligen hade skrivit klart allt så såg jag att den senaste posten innan mig var den 7 april, (läääängesen).. men har skrivit så mycket och orkar inte ta bort det, så nu tänker jag uppa! pheyz