I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-02-09 09:41

Skäms ni inte?

Seriöst. Vad fan händer med den här sidan? Är Whoaskaparna så jävla pissrädda för....ingenting att de bannar/stänger av användare som citerar offentliga massmediala källor och bloggar?

Det finns ingen jävla anledning för er att stänga av stackars Floppen efter det han skrev i tråden om de artister som blev tagna för narkotikabrott.

Vad är det ni är rädda för? Att mister hemligt polis ska knacka på och skälla ut er för att en snubbe citerar offentliga källor?

Jag har varit medlem här sedan 2001 under olika namn, tog ett break för ett tag sedan och kom tillbaka. Shit vad sidan har blivit sämre, mer tillknäppt, löjligt seriöst och utan någon humor överhuvudtaget. De forum som var sidans flaggskepp innan (Svensk hiphop och utländsk hiphop) är numera skitforum som antingen sällan uppdateras eller det aldrig skrivs något av intresse i längre.

Och inte undra på det när ni stoppar sidans utveckling genom att leka SS.

Jag kommer hänga här ändå, antagligen p.g.a. gammal vana. Men hade jag varit en ny användare hade jag inte sett en enda jävla anlednign att hänga här. Stämningen överlag har blivit skitkass jämfört med innan.

Ni har nada integritet eller balls för detta.

Och Mabande... jag väntar fortfarande på mitt PM efter att du lekte Allan i Tensta vs. Lazee  tråden. Men jag antar att saker som inte ger poäng offentligt inte räknas...