Webmaster
2007-12-14 13:16
Vinn 1000 kr på Gulan, designa en banner
Från nyheterna på startsidan:
Gulan: Designa och vinn! Den förra tävlingen hann knappt avslutas innan vi, tillsammans med Gulan, lottar ut ytterligare ett presentkort på 1000 kr i deras butik. Denna gång går tävlingen ut på att designa en ny banner åt Gulan som kommer ligga uppe på Whoa och eventuellt andra siter. En vinnare får ett presenkort men ytterligare några banners kommer användas på Whoa och alla upphovsmakare kommer givetvis presenteras här. Info för tävlingen: Ladda ner Gulans logo och använd den samt din fantasi (och eventuella bilder från gulanstore.com) och skapa en gif-bild (statisk eller animerad är valfritt) med bredden 140 pixlar och höjden 270 pixlar. Maila den sedan till [email protected] och håll tummarna! Skicka in ditt bidrag senast lördagen 22 december. Vinnarna presenteras några dagar senare här på nyhetssidan. Lycka till!
Några som känner sig manade?
Vill inte vara ett jävla neggo men skapligt billig för ett företag att ha en sådan här tävling. Massa olika design förslag att välja mellan från olika "designers" skulle kostat en del annars =)
Rock out with your cock out!
Webmaster
2007-12-14 13:35
Visst är det så, men det är ju valfritt om man vill vara med eller ej, och är man någorlunda duktig i Photoshop och får en bra idé så kan man sätta ihop något snyggt på 10 minuter och få 1000 kr i schyssta kläder för det. Ganska bra timpenning :)
Jo det är ju bra för båda parter så sett. Hade förmodligen försökt själv om jag inte vade vart en sån filter nybörjare.
Rock out with your cock out!
Webmaster
2007-12-14 14:25
Ska sägas oxå att det från början är vår idé det här. Vi gillar Gulan. Gulans banner har legat där i 3 år (eller nåt sånt?) nu och det är ju nästan lika mycket en del av whoa som loggan ;) Vi vill ge dom så mycket valuta för pengarna som möjligt. Visst hade det varit roligare om vi bara hade haft reklam för klädbutiker, skivaffärer osv? Tyvärr så var det ju inte möjligt då vi tyvärr inte ens fick in pengar så att siten gick runt när vi bara körde såna banners. Det är en kul grej helt enkelt!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Tycker det är en fin fin idé, som sagt behöver man ju inte var med ifall man tänker "ja är för pro, 1000kr är för lite" ;D
Vad skönt är allt jag har att säga. Den bannern som ligger där nu är (sorry Gulan) jävligt ful. Tillbaka med den nakna pojkflickan! ;)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Bannern ni har nu är 130px bred inte 140, skare vara 140 iaf ?
aah, såg nu att dom andra 2 var 140, så det ska väl antagligen va lika breda som dom.. ^^
Webmaster
2007-12-16 19:16
Japp, 140 som gäller!
hoho ska pilla fram en nu ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag blir ledsen, lyckas inte skicka in min banner, det är något fett problem för mig tyvär... finns det någon admin som har msn som jag kan skicka till? jag har ju lagt ner fina sekunder på min logga!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Vad är problemet då protagonisten ?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
det undrar jag också, jag skickade logan till howser i hopp om ett sista minuten insläpp eller något klockan är ju trotts allt 16:05 nu, alltså jag skickade den som en speedyshare länk till howser in i hans lilla postlåda @ whoa! hoppas fan den kommer upp alla kommer gilla den! betyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydligt finare än den nuvarande även fast att den är "whoa" om ni fattar, den har varit med länge! fridens.IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Protagonisten De va väll ingen time limit? står ju bara att den ska in senast lördagen 22a, no stress.
Jag har däremot problem med att konvertera min fil till en gif utan att den blir sepe :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Caty, om du vill kan ja hjälpa dig ;)
Ojj.. såg att det var den 23de idag.. hoppsan tjosan! :P
Har sett några av bidragen och kan säga att vem som än vinner kommer klart vara värd pengarna - några riktigt snygga banners där :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
inte läst tråden, när kommer dom upp?
Webmaster
2007-12-23 23:30
Grymt många snygga banners, jag är imponerad! Ska skicka över dem till Gulan nu så ska vi kora en vinnare inom kort.
ooh va kul
när presenteras vinnaren?
det har gått några dagar nu :/
Well, vi har fått en in bunch med banners så det kanske tar ett tag.. Är inte så insatt, mer än at jag håller med howser om att många av dem håller riktigt bra klass!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Webmaster
2007-12-26 20:22
Vi väntar svar från Gulan, för de är givetvis med och beslutar om vem som vann. Det är ju jul och nyår och folk är inte så aktiva online så ni komme rkanske få vänta ett tag till. Vi går ut med vem som vann så fort som det är möjligt :) Ha det!
jag får känslan av att gulan inte är så jätte organiserat av nån anledning
de som har jobbat med dom tidigare säger att dom är oseriösa.
i get more pussy then panty!
Fräsh banner! Vam har gjort den?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Webmaster
2008-01-02 20:16
Jävligt snygg banner faktiskt. Blev jävligt avis faktiskt, haha.
ja den va riktigt snygg. grattis deemekk
yeah! fan va glad jag är :)
Heh dekay, det är en illustration..inte ett foto. Är ju inte direkt någon som kan bevisa att det där är en New Era-keps heller :)
Min syrra har inte gett någon tillåtelse om att vara med i den där onlinebingobannern.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
i get more pussy then panty!
Tycker banner blev jävligt snytt om man ser till att skaparen bara fick 1000 spänn i presentkort.
Moderator
2008-01-03 20:57
Kan man inte få se några fler av bidragen?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2008-01-04 17:06
dekay, när det är en illustration av ett foto får det användas hur som helst.. och det är en banner på en svensk hiphopcommunity. tänk om hela reklamsverige tänkte som du, skulle vara många reklamer som inte skulle finnas.
Jag skyller allt på Emma!
Webmaster
2008-03-05 14:16
det va jag :)
Jag hoppas pengarna kommit till nytta :) Det var ett riktigt bra drag att ha den så "svagt" animerad som du gjorde den, för blänket är inte tillräckligt frekvent för att vara störande, utan bara tilräckligt för att få en att titta dit ibland :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Toastare
2008-03-08 08:38
deemeekk, du som gjort nya Gulan reklamen i Kingsize också. Helsida med ny stil.. inte jättesnygg och det är typ en skyline, men syggare än vad de brukar ha. Det jag stör mig på är att skylinen är typ seattle med space needle med.. och det ser ut att vara byggt i lego?!
Jag skyller allt på Emma!