I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
ett förslag bara ;)
Whoa Community - Allmänt om whoa
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
killen P39
Groupie
2007-10-12 23:50
Well jag tycker grundidén är jävligt schysst, men jag tror du skulle få en intressantare tävling med högre standard om olika program var tillåtna.
Pajja-Production P38
2007-10-13 00:51
killen - ja det är klart men jag vet bara inte hur vi ska kunna kålla alla bilder som document isf. blir ju skit knas om dommarna inte har det programmet.. Men skulle ju kunna gör så att vi kommer övrens om ett antal program så får vi lösa det. så förslag på program nu då!!
Get MAD and change
Lillfrida F36
Supporter
2007-10-13 05:00
photoshop, paint... det är väl givet?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Lillfrida F36
Supporter
2007-10-13 05:01
Men man behöver väl inte spara bilderna i programmen? om ni fattar vad jag menar? =P
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Pajja-Production P38
2007-10-13 15:23
Jo för att kolla så ingen fuskar så måste man få tillgång till documentet. där lagerna är för sig.
Get MAD and change
killen P39
Groupie
2007-10-13 15:32
Photoshop,Paint shop Pro, gimp?, Corel Draw, Freehand, Illustrator är dom jag kommer på nu.
Optimistisk P37
Promotor
2007-10-13 15:35
Jag är på :)
Pajja-Production P19
När det gäller dokument osv... Det finns ju massor av photoshop versioner... jag har t.ex ps elements 5, men kan du/ni öppna det dokumentet på t.ex ps cs eller nåt? Annars blir det ganska svårt o styra upp dethär :/
Pajja-Production P38
2007-10-13 16:05
jag har alla adobe program iaf. så det fixar sig
Get MAD and change
Pajja-Production P38
2007-10-13 23:06
Men gör så ni som vill vara med. skicka pm eller gb till mig. så jag har koll
Get MAD and change
Pajja-Production P38
2007-10-14 23:53
upp?
Get MAD and change