I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Illustrerad vetenskap :)

Whoa Community - Allmänt om whoa

Webmaster

2007-09-25 23:26

Illustrerad vetenskap :)

Vi får in rätt bra med pröjs om man signar upp sig som prenumerant på tidningen via siten. Så är populär vetenskap er thing så signa upp .. den där musik/video spelare kanske är nåt oxå, lite skeptiskt dock. Men det är en kul tidning .. har själv signat upp så får väl se.

Tack :)

alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Toastare

2007-09-25 23:40
Min pappa prenumererade på Illad Vete, som jag och min bror kallar den, jag var liten.

fy fan vad mycket man lärt sig genom den tidningen. Fått svar på många frågor också som varför man har ögonbryn t.ex.
Jag skyller allt på Emma!
Promotor

2007-09-26 00:58
BountyBoo F27

haha, varför ska man ha ögonbryn?

Toastare

2007-09-26 01:00
Optimistisk, för huden är som tunnast där i ditt ansikte. Så de skyddar skallbenet. Vilket märks om man är tjej och plockar ögonbrynen.. känns som jag har ett par klädnypor som kniper åt där på vintern när det är kallt.

2007-09-26 12:31
BountyBoo - haha, finns nog rätt många som inte skulle hålla med dig om den förklaringen, på vilket sätt skulle det skydda skallbenet med lite hår där? skyddar väl snarare huden i så fall.

2007-09-26 18:16
jävligt offtopic, men dom är väl ändå där för att skydda ögonen? :p

har nyss kommit igenom en testprenumeration av illustrerad vetenskap, så man kanske skulle slå till på en ny. om det är sant att dom ljuger om ögonbryn på det där sättet vet jag dock inte hur jag ska kunna lita på illvet-redaktionen igen!

2007-09-26 20:26
Var en inbiten IV-läsare under många år då min farsa var prenumerant på den tidning i säkert 4-5år, känns som att det är dags att börja igen, få den där videospelaren samt sponsra Whoa på samma gång? :)

I'll sign up as soon as my paycheck arrives!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-26 22:55
Har läst i samma tidning som bounty talar om att m
ögonbrynen är till för att hindra svett från att rinna ner i ögonen.

Lite aftonbladet stajl på det där ju.
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.

2007-09-27 08:45
bountyboo
du må veta mycket. men att du inte är en "day one"på whoa. får mig att känna att jag verkligen kommer klara av att läsa tidingen idag.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-09-27 08:58
sådärja. nu gjorde jag som du sa.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-09-27 09:14
bara 2 nummer? aja, done and done.
på en annan sida så erbjöd dom ett usb-minne och tre nummer.

2007-09-27 14:34

Hur stor del av summorna går rakt ner i mabandes ficka?

"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-09-27 14:41
jag kan bara hålla med Rocker, har man inga ögonbryn rinner allt svett, regn, duschvatten etc rakt ner i ögonen
vadå? jag dyster?

2007-09-27 17:24
Gud visste då allt hur han kodade och fixade buggen så vi människor slipper svett i ögonen. Tycker synd om människorna som fortfarande var i "Version 1.0"-stadiet som ständigt behövde ta i med händerna för att få bort all svett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2007-09-27 17:52
ja, det är för att svett inte ska rinna ner i ögonen också.. jag är ledsen att jag inte utveckalde mitt svar.

Kom ihåg att jag läste det i tidningen när min pappa pernumerarade och både jag och min storebnror bodde hemma.. dvs. det var mer än 12 år sen. Pappa prenumererade nog i 10 år iaf.

det är en bra tidning.

2007-09-27 20:59
killar plockar också ögonbrynen.

Webmaster

2007-09-27 21:40
Vi får faktiskt mer pengar än vad det kostar varje gång en prenumeration läggs. Antar att dom räknar med att folk fortsätter prenumerationen .. ;)

Kul iallafall .. fem pers som signat upp.

2007-09-28 00:04
Klockan12
haha vafan?

annars är det en hel nice tidning.
Don't!

2007-09-28 09:30
är det någon som fått sin mp4-spelare? jag signade i stort sett upp för den. ge mig en recension!

2007-09-28 09:55
Så de två numren blir extra billiga i erbjudandet, sen får dom punga ut med en mp4-spelare också. Efter det ska dom ge Whoa mer än vad erbjudandet kostar för reklamen... Hur får dom det att gå ihop :p

2007-09-28 12:38
var hittar man detta erbjudande?

2007-09-28 13:19
> eMmet
Dom som äger Illustrerad Vetenskap har nog tjänat så pass mycket pengar redan, så deras ekonomi går nog ändå inte särkilt back ändå, och precis som flera sagt: Förmodligen är det ganska många som ändå fortsätter prenumerera på tidningen sen, och då till fullpris.

> Deelite
Antingen på IV-bannern i högerspalten, eller också här.
Webmaster

2007-09-28 16:06
Har inte fått än. Har väl ingen super förhoppning till kvallen på den men man får väl se ;) Fick en vattenkokare i nåt sånt där erbjudande engång och den är hur bra som helst ;)

2007-09-28 16:24
Glöm inte att säga upp prenumerationen när ni fått två nummer, annars får ni oväntade inbetalningskort ;)
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-09-28 20:04
är det säkert att pengar går till whoa om man beställer via denna lånken?

Jag premenumerade innan. dags för det igen.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-09-28 23:57
Illusionerad Vetenskap? Home of the Flisk? :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-09-29 14:02
Stuck:
Lägg till länken bland "annonsörer" i "supporta Whoa!"
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2007-10-02 02:58

surt att vi redan prenumererar :/

amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2007-10-03 15:37
Stog ju i samma tidning sa jag ju, greggan! :D

Min personliga tes om detta tänkter jag inte avslöja då den skulle vara allt för provocerande :P
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.

2007-10-16 21:54
ingen tidning, inget inbetalningskort.

2007-10-16 23:26
Har inte sett röken av vare sej tidning eller mp4-spelare, surt, jag som verkligen ville ha den där spelaren.

2007-10-16 23:59
"Mp4-spelaren skickas separat ca tre veckor efter att vi mottagit din betalning. " - står det på deras hemsida...

Jag funderar också på att beställa. Ska höra med frugan..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2007-10-17 14:49
Nu har jag också beställt.. Kan bli intressant..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Groupie

2007-10-19 10:30
Den där spelaren lär ju vara ren skit och den har bara 256 mb minne, jag funderade på att börja prenumerera men sket i det p.g.a att MP3-spelaren ändå var rent skit och förmodligen får man det i längden billigare om man tecknar en ordentlig prenumeration direkt. Men när man samtidigt kan stödja whoa kanske man ska slå till...
Groupie

2007-10-19 10:43
Vill inte förstöra eller ngt, men jag rotade lite i det där för jag ville ha bättre specefikationer på spelaren och det verkar som bonnier kört med samma erbjudande i både Norge och Finland och det verkar som de har leveransstrul där och att det kan dröja ett bra tag innan dom kan leverera spelarna.

2007-10-19 18:31
har beställt iaf. länge se nu ju. när får man sina tidningar och de ? ;O
Get MAD and change

2007-10-21 09:45
jag har inte fått nåt inbetalningskort än :(
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Webmaster

2007-10-21 23:21
Inte jag heller. Jävligt segt måste jag säga ..

2007-10-25 12:41
Jag fick tidningen och inbetalningskortet idag. Bra skit.