det handlar givetvis om en cirkel
(om en cirkel som är ofulländad)
alltså att ditt namn är ditt namn, (japp)
t.e.x "Fy-Vad-Läbbigt" det är den du är och sedan så tillkommer då efter det parenteserna och antagligen så vill parenteserna visa på någon form av tom parentes till ditt namn
och det är just parenterserna och hur dom inte lämnar någon lucka och inte heller att det står något emellan dom som får mig att undra lite också, (precis som du!!)
(jag tror det handlar om någon ofullständig cirkel som lämnas tom tills du kommer i kontakt med någon annan (möjligtvis(
men också
kanske är det så att parantesen menar på ditt namn och din ålder och så därför därefter så menar parantesen på att du är en parantes för dom lägger dig inom parentes ...hmmm
eller att du är oändlig inom den cirkeln där parantesen lämnas för att göras till en cirkel.....
jag träffade en gång en person som syftade på att inom parentes är något som man gör för att förtydliga eller förklara det man skrivit eller sagt innan, rätt?
- njaa.. för mig så är en parantes mer något av ett tillägg till vad som redan skrivits eller sagts, alltså att man rundar av det sagda eller skrivna med hjälp av en rundparantes!
i det här fallet så har dom lämnat det tomt mellan höger och vänster parentesen, och dom har inte heller lämnat någon lucka utan dom har endast lagt två stycken parenteser bredvid varandra skapandes en parentes av vad? efter ditt namn och din ålder, vad dom menar med det här kan ju inte annat än att lämnas i ett frustrerande jävla VARFÖR!?
jag intressederade mig för din fråga och det fick mig att fundera en del, när jag inte riktigt fann svaret själv så gick jag nu in på wikipedia.org och läste om parenteser, där det står något om att man i matematiken..i matematiken..nej... skit samma..
läs detta nedan
"Inom
matematiken används rundparenteser för att ange grupper av termer eller tal som ska räknas ut först innan andra regler för ordningen av räkneoperationer börjar gälla. Således,
x(1 + 5) är det samma som 6
x,
inte 1
x + 5. Andra situationer då parenteser används är att specificera
argumentet till en
funktion. Till exempel betyder
f(2) att man ska beräkna funktionens värde då dess argument har värdet 2."
så från min tidigare fundering att det är ens namn och ålder som sätts i en märklig sorts parentes, så måste jag nu komma till den slutsatsen att dom som gjort detta syftar på en själv , ens namn som en del av en funktion och sedan inom parentes att man ska sätta en värdering över denna funktion? och det i sin tur är kanske något som de vill man ska göra genom att därefter läsa ens presentation och se över ens sida..???
jag personligen ansar mig inte vara en värderare av något slag men samtidigt så är jag det självmant av att jag är , antar jag...
however
jag hoppas vänligen att det hjälpte på något sätt
vänlig hälsning / Anarki