I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-08-15 17:30

Lyricism-Tävling?

Lyricism forumet är nästan dött, viserligen har vissa mer talangfulla writers börjat skriva i forumet igen, vilket är superkul. Men vad jag har märkt så finns det ett flertal utav dom mer talangfulla som inte skriver särskilt mycket, dom skriver typ någon gång i månaden eller så och jag vet att det finns några som tröttnat på lyricism forumet och jag tänkte: Vad kan vara bättre än en lyricism tävling för att få fart på skrivandet igen. Jag förstår om vissa inte orkar med en sån här grej redan nu, eftersom det inte var speciellt längesen förra lyricism tävlingen slutade. Men finns det några intresserade, tillräckligt många det vill säga, och några som vill arrangera det hela så bör det funka fin fint.

Förra gången jag startade en sån här tråd blev den slängd, med anledningen: Vänta tills hösten, sommaren är snart slut och det är ändå så skitväder ute. Så nu undrar jag är det någon/några som är intresserade på en sån här grej?

Keller Crew