I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gamla trådar som uppas... Bör styras upp?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2007-06-15 08:07

Gamla trådar som uppas... Bör styras upp?

Jag vet att nya medlemar inte kan de oskrivna regler som förekommer här på Whoa men jag tycker ändå att trådar som är "döda" borde fortsätta vara döda. Man skall kunna läsa dom osv men man bör inte kunna uppa dom enligt mig. Just nu tycker jag det uppas hej villt med folk endast skriver "ah, han är cool" om te.x "2pac´s bästa" - skriven 2005.
Det blir liksom drygt efter ett tag, och gamla redan uttjatade diskussioner börjar pyra igen... kanske bara stör mig förvisso...

Men jag tycker iaf, att trådar som det inte skrivs borde kunna låsas per automatik 1-2 månader efter sista svaret (eller annan tid för den delen) och de ända som skulle kunna uppa en tråd på allmän begäran skulle vara admins/mods. Dvs att en medlem skulle behöva PM:A en crew medlem med sitt belägg för att uppa en tråd, alternativt då, starta en ny tråd.

Men återigen, kanske bara jag som bryr mig tillräckligt för att vilja få bort problemet :)

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.