Webmaster
2007-05-21 19:51
Angående SMS och att stödja whoa!
Sådär, nu ligger det en länk i menyn där man kan klicka om man vill få reda på sätt som man kan stödja whoa på. Logga ut och logga in (eller högerklicka och refresha framen) om ni inte ser länken. Får tacka alla som väljer att stötta sidan!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Nu ser jag den, drar iväg ett SMS på en gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2007-05-21 20:16
Nu så ska det nog funka, la den lite fel ;)
Webmaster
2007-05-21 20:23
Man tackar så ödmjukast :)
Riktigt coolt. Kommer bli till att stödja. Men tänkte bara ifall det kunde finnas olika belopp att bidra med? Typ 5, 10, 20, 40, 100 osv? Nu finns det väl bara 40?
Jag mot världen 2007.
Webmaster
2007-05-21 20:48
Bowler: Jo, det är en tanke. Tyvärr är det ju så att SMS levenratörerna tar så jävla mycket av beloppet att såna där små belopp nästan är hetl meningslösa om man typ inte har Schlagerfestival volym på dom .. (dom har dessutom säkert en bättre deal hehe)
Webmaster
2007-05-21 20:54
Sådär.Brunsås: Dina SMS gick igenom nu. Du skänkte ju dock 2 gånger nu. Jag bjuder på en öl om vi ses. Bara hugg tag i mig :)
Done, dock har jag inte fått någon bekräftelse och jag har dubbelkollat numret.
Webmaster
2007-05-21 21:09
Sådär, där funka den oxå.
ser knasigt ut, den ser ut att ligga ett halft-enter-tryck för långt ner, och ser knasigt ut med bold.
i get more pussy then panty!
Webmaster
2007-05-21 21:44
Ska fixa nåt lite snyggare snart!
Jag tycker att det är ganska ledsamt med all denna reklam som inte har något med ursprungliga whoa att göra.. Jag förstår er fullt ut, det gör jag. Men jag vill ha tillbaka the old whoa :(
http://www.earforcefm.blogspot.com
Betalar du vad det kostar att driva sidan? Be my guest! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Har paypal försvunnit helt nu? Är ju bättre att ha båda, så att de som har möjlighet kan skicka summor som går oavkortat till er. Får väl skicka ett sms, när jag tankat på mobilen...
<3
Webmaster
2007-05-21 23:20
Jontish: Har lite strul med den, ska fixa tillbaks snart. ASUL: Ja, bra att du förstår. Tyvärr är det ju typ inga siter idag som inte har en massa annonser överallt osv. Vi måste helt enkelt få in lite pengar dels för att betala för driften och dels för att hålla lågan igång och orka satsa på siten. Börjar vi få in en mer stadig slant varje månad har vi ju oxå kanske råd att implementera nya funktioner som kräver mer bandbredd osv ..
Får man fråga hur mycket det kostar? hittar inte... ett sms alltså.
Jag ska se till att hosta upp en hundring eller två så snart Paypal kommer igång igen, jag har någon slags instinktiv avsky mot SMS-betalningar tyvärr.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Webmaster
2007-05-22 07:32
dirtyfist: 40 :- Det står där i texten :)
Webmaster
2007-05-22 07:33
natal: Fattar va du menar, det är dock smidigt som attan. Men det är ju ett helt bissart högt pris som operatörer och leverantörer tar.
Bra bra... Dags att bekänna färg om ni tycker om whoa eller inte! ...skämt å sido, skumpan börja sina.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sådär, nu har jag bidragit med min lilla del :)
hur stor del av de 40 kronorna går till operatörer etc..?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Webmaster
2007-05-22 11:08
Typ 30% som jag har förstått det.
Nu känns det bra i själen!
I live my life one videogame at a time.
vore kul att se hur mycket ni får in.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ja, bra idé Misery_chick! Fixa en räknare någonstans som visar hur mycket som är donerat :)
Webmaster
2007-05-22 13:36
Vi får 70% alltså. Fast det är ju skatt och skit på det där oxå hehe. Blir rätt kass .. men men. Bättre än inget ..
Stuck P27 Går det att få en räknare med hur mycket donerade pengar som kommer in?
En lite sak bara.. Varför är bakgrunden på medaljen grå? Skulle vara mycket snyggare med en orange precis som annars.. Ska också supporta såfort jag fyllt kontantkortet!
bakgrunden är inte grå?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
För mig är den nu.. Kanske för jag använder IE.. förut i FF funkade det, men det strejkar för mig nu!
saxor, du kör IE6 va?
/Shadow
Hangaround
2007-05-22 18:10
skickade ett sms men jag har inte fått nån stjärna=/
Webmaster
2007-05-22 18:19
Tech: En liten bug där, du hade två mellanslag mellan whoa och ditt användarid och det funkade tydligen inte. Ska fixa det i en framtida version och fixar din stjärna manuellt. Tack för att du upptäckte det hehe.
Hangaround
2007-05-22 19:29
okok, alltid fuckar jag nånting..men tack ska du ha.
_Shadow P16 Ingen aning.. Kör FF i vanliga fall, men nu buggar det som sagt!
för INternet Explorer 6 klarar inte av PNGbilder, så de blir en vit/grå bakgrund..
/Shadow
det vart snyggt sådär :) iaf bättre.
Hur länge har man den där stjärnan?
Hangaround
2007-05-22 21:38
2 veckor, sen måste man pejja igen..eller faktum är, när du en gång har smsat så drar dom direkt varannan vecka..så var lugn, dina stjärna kommer inte försvinna.
tech drog på med det stora skämtet. nu har han vart rolig för hela veckan. saxor, det står, och det bör vara livstid va?
donerat såfort jag såg "Supporta whoa!" ikonen!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Webmaster
2007-05-22 22:46
Kul att så många vill hjälpa till! Får hoppas det rullar på lite så ska vi fundera på vad vi kan investera pengarna i för nåt. Har fått in några hundra idag iallafall ;)
Webmaster
2007-05-22 23:05
Lite sjukt. Klickar ni på tradera bannern, och bli medlemmar där så tjänar vi fan mer pengar än om ni skickar ett SMS. Världen är konstig hehe.
haha så kan det vara, Stuck du har PM :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
tradera?
Webmaster
2007-05-23 07:50
confidence: Kolla andra "delen" i Supporta oss sidan :)
mellanöl P22 (Supporter) :)
Hangaround
2007-05-23 16:40
nu när vi är stämplade som supportrar borde vi starta en firma och slå myspace:are och dylikt på käften!
varför?