I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fick ett meddelande...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-04-30 11:56

Fick ett meddelande...

Detta fick jag till mina "Privata meddelanden" idag.

HELLO
My name is miss Nancy,i saw your profile today and became interested in you and i will like to know more about you so that i will tell you whom am i and also send to you my picture for you to see me and communicate well,Please i will like you to email me back at my email address at ([email protected]) Please you mail to me will be highly appreciated and remember that colour or distance does not matter but love matters a lots in life..
      Miss Nancy  Godwill.................

([email protected])

Skickat från nancy4u11 den 30 april 2007 | 11:42

Vad är det här för spam? Brukar aldrig få såna här skumma grejer på Whoa?!

2007-04-30 12:01
det är väl någon lustigkurre som skickar vidare ett meddelande den fått i spaminboxen på mailen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-30 12:13
tur att det inte kommer mer spam liknade dessa till whoa, bra att dom inte hittar...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-04-30 14:02
Jag kanske inte är så hajj på det här med internet... men va fan är meningen med brev som dessa?
Vem och hur vinner något på detta?

2007-05-01 11:39
Fixat.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda