I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med tråden?..

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2007-03-09 17:49

Vad hände med tråden?..

.. Har man frågat sej ett gäng ggr när man hängt på whoa. Vart tar trådarna vägen?

Som i detta fall, en tråd där det disskuterades om att Cannabis skulle kunna vara orsaken till ett våldsbrott.. Vart tog den väge? Många tycker säkert att den diskussionen har vart uppe så jävla många ggr + att vi aldrig kommer någonstans när det disskuteras.. Det stämmer, inte ser jag en utväg, men det e väl för fan inte målet som e "målet" på ett forum, det är väl disskusionen och ventilationen av åsikter.. Men tydligen enlig "Whoa-crewet" så ska intressanta trådar som våcker kännslor bort, sånt ska inte få existera.. Eller var det bara för att Daviden inte såg något sätt att "vinna" över pundarna den åkte bort? aja, skit samma. det är inte det, det handlar om..
Det handlar om att jag tycker moderatorer och admins har gjort whoa till ett tråkigare forum..

fan nu måste jag dra, men ville bara ventilera maj lite..

There is no way to peace and love, peace and love is the way.