I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med Sean Paul-tråden?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-01-24 20:53

Vad hände med Sean Paul-tråden?

Jag skrev i en tråd som handlade om Sean Paul och om han var "fejk" eller inte, och nu är den borta?

Nog för att mitt inlägg var så bra att det inte behövdes skrivas något mer i tråden, men det är ju inget skäl att ta bor tråden, den borde väl få vara kvar så att andra kunde gå in och läsa och njuta av min visdom ;)

Nämen allvarligt talat, vart har den tagit vägen?

don't get chumpatized

2007-01-24 23:55
Ah jag undrar också.. fett skumt ju!
Men det råder ju äkta diktatur här så... jag menar tänk bara på regel 8 om att man inte får kommentera borttagna inlägg.
Gaah vi kommer båda bli bannade för detta DonRuba!
Wala bok wala bok.. som o dem talk..

2007-01-25 00:50
Djiodi
tänk bara på regel 8 om att man inte får kommentera borttagna inlägg

Nä, men den regel säger faktiskt för att vara exakt:
8 - Ifrågasätt inte i tråden om ditt inlägg rensats bort!

Och det här är ju inte ett inlägg i en tråd som tagits bort - det är ju en hel tråd som försvunnit! Så jag tror nästan att det måste vara nån teknisk miss. Det stod ju absolut ingenting i den tråden som överhuvudtaget var stötande eller mot några regler, såvitt jag kan förstå i alla fall.

Hallå? Någon moderator som kan förklara?
don't get chumpatized

2007-01-25 00:54
DonRuba - Har du testat att söka efter tråden?
Vad hette den för övrigt?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-01-25 00:57
jag skrev "och därmed avslutade DonRuba" i tråden förut idag.

ni behöver ju inte ta bort den bara för jag sa att tråden var avslutad. jag är smickrad!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-01-25 00:58

"och därmed avslutar DonRuba tråden" skulle det ju givetvis stå.

jag sökte just efter tråden och den är borta.

Rhetoric

2007-01-25 01:02
Är ni säkra på att det fanns en sån tråd?
Nu har jag sökt i varenda forum (inklusive papperskorgen) och jag kan inte hitta en enda tråd av DonRuba som heter någonting med Sean, eller ett enda inlägg från Rhetoric där han skrivit DonRuba...

Om det är någon som plockat tråden så har han / hon verkligen gått in för att totalförgöra den...

10-4, over...

2007-01-25 01:07
Mabande
jag läste den som sagt i morse. och skrev då i den efter DonRubas långa inlägg det jag citerade ovan. den låg i Reggae/Dancehall-forumet och han som postade tråden skrev nåt i stil med "jag har trinityskivan och den är jättebra" så skrev någon efter det "hans första 2 skivor var bättre. fan va äkta jag kände mig nu!"

ungefär så. kan nog komma ihåg resten av tråden också om du inte tror mig :)
Rhetoric

2007-01-25 01:08
just det ja. den låg först i Utländsk hiphop så skrev någon "borde denna inte ligga i reggae/dancehall?" och kort därefter flyttades den.
Rhetoric

2007-01-25 01:09
Det där är faktiskt jätteskumt, för även om den blivit slängd borde jag kunna hitta den : /

DonRuba - Hur många trådar har du gjort den senaste månaden?

Vi kan vara en bugg på spåren...

10-4, over...

2007-01-25 11:03
Jag har skrivit i ganska många trådar, men jag tror inte jag har skapat någon, eller möjligtvis en eller två. Kommer inte på någon just nu.

Men observera att jag hade alltså inte skapat den här tråden. Jag skrev bara ett inlägg i den.

Titeln på tråden tror jag var kort och gott:
"Sean Paul?"

Jag har testat att söka efter den, ja.
don't get chumpatized

2007-01-25 11:08
Ah :)
Nu hittade jag den. Den låg i papperskorgen (märkligt att jag inte kunde hitta den genom att söka på rhetorics inlägg med "donruba" i). Nu vet vi var den är i alla fall, nu är bara frågan varför den är där och det kan jag tyvärr inte svara på.
Minst två pers borde veta i alla fall: den som slängde och den som gjorde tråden :)

10-4, over...

2007-01-25 12:20

Kommer du att fråga dem eller? Jag är nyfiken :)

don't get chumpatized

2007-01-26 00:32

Jag har frågat en av dem och det var tydligen för att det var en gammal tråd som uppades med meningslös orsak (vilket stämmer, den gjordes 060218 och den uppades med ett "Han är ju asss bra jue". tror nästan jag också skulle slängt den p.g.a. det).

10-4, over...

2007-01-26 06:27
Jag tog bort för det Mabande sade tidigare; "den gjordes 060218 och den uppades med ett "Han är ju asss bra jue". Helt onödigt och det fanns inte särskilt mycket mer att hämta ur den.
California, knows how to party!

2007-01-27 11:54
Jo men nu blev tråden ju jättemeningsfull igen eftersom jag gjorde ett så bra inlägg i den :)
don't get chumpatized

2007-01-27 23:57
och nu finns det en till tråd som heter "Sean Paul?" som är ännu mer meningslös!
Rhetoric

2007-01-28 14:18

Herrar Moderatorer!
Kan ni möjligen skicka texten från mitt inlägg i tråden i ett personligt meddelande till mig. Jag vill ha den.

Det jag skrev om där är något som jag försökt förklara så jäkla mångas gånger för olika människor, och jag tyckte att jag lyckades ovanligt bra i det här inlägget, jag lyckades samla mina tankar om ämnet ganska kort och koncist (för att vara jag).

don't get chumpatized

2007-01-28 14:21
det var faktiskt riktigt bra skrivet. klass på att jag vill ha texten också...
Rhetoric