whoa i GP
whoa var med GP, den fick dock en 2a av 5 och hadde lägst fjortis faktor av alla andra comunitys hoho
www.gbg031.se
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Precis, det skulle jag vilja se
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Webmaster
2007-01-14 19:09
Kul! Se till att rösta :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Fjortisfaktor: Låg. Här är det äkta hiphopare som gäller. Typiska användaren: Hiphopkille över 16 år. ¨YEEAH!
...och det är det som är så fint med whoa!
Haha... "äkta hiphopare".
jagvillocksåhaenblog.com
Vafan har "sho" att göra med fjortisar? tänkte på deras playahead recension
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
asså massa jväla Shemale.. Killar som har minder stake änn en lite tanig brud fan! <3
<br>
Producent
2007-01-14 23:17
Grymt att höra att whoa är en av dem fyra största ;) We raise the bar!
Since 1984 @realgizlee // twitter
"Fjortisfaktor: Låg. Här är det äkta hiphopare som gäller.Typiska användaren: Hiphopkille över 16 år." Liksom, "okej"
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Här är det äkta hiphopare som gäller hahahahahahah
skriv kort, helst inte alls
Är ju det...jag är äkta iaf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det syntes att whoaiterna hade röstat, även på dom andra sidorna höhö
Kul att Whoa var med. Jag tycker det var ganska hög fjortisfaktor på recensionerna dock. Tycker inte det kändes som de hade särskilt bra koll på Whoa. Kanske läst förstasidan och loggat in om en gång... Dåligt. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Som vissa andra pikade på gällande fjortisfaktorn. Faktum är ju att den stämmer, det är ju låg fjortisfaktor på Whoa... DÄREMOT så är det ju ISTÄLLET en massa wannabe's, och dom är ju minst lika jävla jobbiga, men inget GP verkar gått på/sett. Jag satte en fyra ändå. Whoa är bra i sin helhet när man inte kommer i kontakt med störiga jävlar (men sådana finns det överallt så man bryr sej ändå inte). Ballt ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Minst lika många prettos här... svårt att välja vad som är bäst
Rock out with your cock out!
Vafan har "sho" att göra med fjortisar? tänkte på deras playahead recension Hehe ja du...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
"Väldigt tråkigt om du inte gillar hiphop"? Känns som att det finns ganska många forum att snacka i för den som är helt ointresserad av hiphop, men men :) recensionen av Kamrat gör mig lite rädd... "Målgrupp: 10-12-åringar. Typiska användaren: Först får man en känsla av att detta är en sida för lite yngre personer men efter att ha sökt på sidan ett tag dyker det upp en hel del äldre personer också." Varför är de "äldre" personerna där och varför gömmer de sig? : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Skönt att inte Helgon var med.. Jävla skit community :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
mabande hahahaha är inte blandat de mest aktiva forumet egentligen? ja tycker de händer mest där.
Producent
2007-01-15 15:40
helt plötsligt är whoa kanon enligt statistiken av antalet röster ;) haha
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
whoa!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Det går inte att uppgradera sitt medlemskap därför finns det inte heller något att betala för. Eftersom det inte finns så många funktioner är communityn lättnavigerad. - De verkar ha hakat upp sig på saker som sminkade krypin och nya flashbaserade funktioner varje vecka?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Störande att de skrev att man måste vara hiphopare annars ska man leta ny community. U-Nas det är nog en av anledningarna att det inte är för mkt fjortisar här, att det är cleant och simpelt. inget för dem att leka med.
Lyricist
2007-01-15 18:39
Jag vill ha en form av Pro-funktion här som heter Whoa-G-Unit! och som kostar 40 spänn i veckan, så man kan ha Kulhål på presentation och instrumentaler som snurrar när man är inne. Sen är muspekaren en pickadoll och så varje gång man köper Whoa-G-Unit! så får man status så man tillslut kan köpa ett jättedyrt BlingBlinghalsband som man kan ha på sin presentationsbild... åå nu blev jag överdriven. Lustigt att alla sidor har 1:or i betyg förutom Whoa, där är det nästan bara 5:or... vissa saker tyder på att vi vill haussa upp denna sida hehe. Jag tycker att Whoa förtjänar en hög status bland CommunitySverige faktiskt, men samtidigt så blir man lite mörkrädd av tanken på att det kan komma alldeles för stora strömmar av nya personer som mer eller mindre kan förstöra själva stämpeln på sidan... men aa Kul att det nämns och att vi har högst betyg och medelanvändaren är en 16+ hiphopare!
sewsis Jo, självklart. Jag pekade bara på hur de skrivit artikeln.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Fjortisfaktor: Låg. Här är det äkta hiphopare som gäller. Lovely! Tänk om det vore så :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
märkt hur typ endast 18+ skriver här ha, alla andra fjortisar skäms la just nu!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
"- Väldigt tråkigt om du inte gillar hiphop" Var väl väldigt tråkigt, generaliserande och missvisande skrivet? Visst, många forum riktar sig till hiphopintresserade, men finns ju så mycket mer. Nu när jag tänker efter så är whoa riktigt bra. Jämförelsevis.. Finns ju många här som man inte klarar av, men över lag är det rätt hög nivå på diskussionerna för den "typen" (åldern) av människor som hänger här.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
hehe min kusins son reggade sig på kamrat idag haha han e 11.. glöm inte att graffiti e en undomsdel i GP å skrivs av kids
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
aslla vet att 16 är ny 14
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet