I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rensning Begärd! viktigt! [Audio]

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-12-31 05:04

Rensning Begärd! viktigt! [Audio]

Ja hej , ja jag vet fel forum osv.. men detta behövs att uppmärksammas, jag anser härmed att detta forum behöver rensas , och det är snabbt , innan det är försent.
Varje dag kommer antingen en ny diss till Kaggen eller massa onödiga oseriösa mp3's, vilket i sin tur lockar med sig mera internet 14izar, Whoa borde förbli en skön atmosfär med moget folk och inte nån lekstuga där folk kan droppa skit smutskasta och orena dessa fina forum, folk med extrem talang får ta skit utan uppsikt och detta skapar i sin tur denna omgivning av folk som droppar va dom vill när dom vill och hur dom vill..
Dessa forum borde va ett test för rappare som vill avancera inom den svenska rapscenen eller stanna på den softa fame-scenen inom whoa för hobbyns skull och få välutfärdad kritik och uppmärksamhet om små fel eller om förbättningar inom deras musikproduktion , inte ska alla dessa människor med mera få höra att deras låtar är "SÄMST" "SKIT" "SKÅNE" "STHLM" och allt annat skit som folk ofta säger i inlägg som för det mesta just nu kretsar runt rappare som "Kaggen" "Antagonisten" "Asma" och alla andra välproducerande rappare, som förtillfället ligger långt fram inom scenen..
Det jag vill säga med denna Topic\Inlägget är att dessa forum behöver uppsikt och rensning , man tackar på förhand //Dopefish

I raise my head to the sky and hold my back up straight\\
My fucking pride is something i said, you can't take away\\
//Vilda Västern