I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-15 21:03

Reggaeton forum!!!

Hej,

Som Reggaeton freak, tycker jag att det är dags för ett Reggaeton forum.

Jag menar det finns Reggae och Dancehall.

Och därför av att döma av så många som gillar reggaeton så tycker jag att det borde finnas ett sådant forum i Musik delen så vi som har samma intressen kan snacka om det.

Lovar att det kommer att locka hit fler människor oxå..

Det vore nice Whoaaaaaa

2006-12-15 21:16
Är tyvärr inte så säker på att det finns tillräckligt många som vill snacka reggaeton för att det ska berättiga ett eget forum.
reggae / Dancehall som du jämför med är långt större företeelser internationellt och de får ändå dela på ett litet forum...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-12-15 21:21
oki..då får jag acceptera detta.

men idag så snackar alla i whoa om reggaeton i reggae/dancehall..

kan vi inte organisera upp det lite bara..

men jag håller med dig. men det är därför jag gillar whoa, att det är lite underground..

ville bara organisera upp det hela så folk inte snackar om reggaeton  som en del av reggae och dancehall..

2006-12-16 00:05
vadå, kom reggaeton från dansbandsmusiken här i sverige? hiphopen i usa? plingandet på strängar i kina?

reggaeton.
 i get more pussy then panty!

2006-12-16 10:17
Reggaetonvågen är ju över sen nått år.. Går det att lyssna på utan 20 i promille?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-16 15:02
Och därför av att döma av så många som gillar reggaeton

Hm, får jag fråga vad du grundar det på? Själv har jag inte sett många här på whoa som gillar reggaeton.. och det gör inte jag heller, inte bra någonstans.

2006-12-16 17:41
håller med skillz. vet typ ingen någonstans som gillar reggaeton. maken till smörja får man ju leta efter.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-12-16 22:20
Herregud.. reggaetonforum? Nej nej nej nej nej...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2007-01-17 10:12
okeeeeey.

mogna alla är. jag ställde en simpel fråga.vad är det för fel om jag och likasinnade kan snacka om den musik vi gillar istället för att all reggaeton snack finns i reggae/dancehall.

Jag fick ett bra svar av moderatorn, menar jag fattar inte varför ni andra hatar?

Denna reaktion visar återigen att whoa mest består av vita majorna ungar som inte vet så mkt om saker och ting.

Om ni tror att reggaeton är det ni hör på radio eller var än ni får era argument ifrån så har ni fel. lär er lite mer.

Till den killen som sa att reggaeton var över så tycker jag att du tar en resa till Usa så får du se...

2007-01-17 10:17
confidence.

förstår inte din fråga riktig om reggaetons historia?

Visst så kommer ursprungligen Rton utav reggae/dancehall influenser på 70talet då den kom av jamaicanska kanalbyggare i panama. Men vad är det för fel med att ha egen avdelning för reggaeton.

Ska vi börja snacka om hiphopens historia oxå?

Cant we just get along!

hehehehe
peace out

2007-01-17 10:26
brooklyn P24

du kanske inte ska klanka ner på vita, du ser inte så jättemörk ut du heller ;)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-01-17 10:43
ohhh kollar du in mig? hehehehe

men jag klankar inte ner på nån. jag bara liknar vid det som folk säger till dumma vita och andras synpunkt på hiphop, som tror att hiphop är det som spelas på mtv.

men jag tror du förstod min point?

2007-01-17 10:51
vit/europeisk/kolonisatör kalla det du vill men jag är inte "vit" på arbetsansökan, jag är inte vit på gatan, spårvagnen, när jag ska komma in på ställen, när jag söker till lägenheter.. så då är jag inte vit nu heller.

2007-01-17 10:54
nu övergick diskussionen från "reggaeton" till vardagsrasism.

2007-01-17 17:57
oki då släpper vi den.

jag lägger av med min reggaeton snack nu.

inga verkar va på min sida :(

hehehehehehe....

2007-01-18 01:57
Fan vad du skrattar hela tiden... ;)

2007-01-18 06:54
men faen jag vill med ha reaggeton=)
Enigma has spoken!