Tips om en ny funktion
tycker man borde kunna "reppa" varandra, reputation eftersom vi inte har post counts, så tycker jag man borde kunna typ, om nån lägger en bra nyhet, bra text, bra kommentar vad som helst, så kan man reppa den personen, så är de nånting under hansn amn så man ser typ hur mycke "reputation" man har och samma om man gör nått dåligt, barnsligt elle något idén fick jag frånD12 world forumet kommer även locka folk att lägga upp bra saker och inte bara skitsnack o.s.v
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
mao betygsätta användarnas beteende på forumet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej me ntyp, under ditt namn kan man trycka "repp" typ elle något så kan man välja positiv elle negativ så blir de typ rött dåligt och grönt bra, så vet folk som får kommentarer av han elle något, att de e rött att man inte ska ta han helt serriös och då kommer de komma mer nyheter pch positva saker, Mindre tjaffs i varje tråd för då kommer alla reppa ner dom och dom med mer repp har mer påverkan, så om nån som har 0 repp går emot en som har 3244234234 repp negativt t.ex så kommer de inte göra mycket mot den personen gå in på sidan så får du se hur dom har de, jagt ycker det är en bra idé!
det är ju inte så att man dör om man får dåligt repp de funkar på alla andra ställen!, och det är bar att minus reppa tillbaka! plus så kan du inte reppa på samma två gånger i rad, du måste reppa massa andra innan du kan reppa på samma igen bara en grei som kommer få upp humöret överallt,och massa kommer inte dissa varandra öfr att slippa minus repp o.s.v som IRL,, respekt
Påminner litegrann om Lunarstorms Status-grej...eller är jag helt ute och cyklar?
•pave paradise•
helt ute och cyklar! för den där uppdaterar man själv! men en sån skulle ju också vara bra att ha ! NÅNTING, som man kan visa vart man står, så inte man ser ett namn och tänker "äeh säkert en noob" när det är en som inte är de haha ni fattar
När vi ändå är i farten kan vi slå ihop whoa med lunartorm.
Det lär ju bli en hel del typ kompispropps... som snyggast typ.. man gillar nån och klickar bra ... känns onödigt..
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
ungar som kommer att skriva "bara för att jag gjorde denna tråd så ge mig repp"
Haha...så vi ska, kort och gott, förvandla hela Whoa.nu till hur graffitiforumet såg ut 04!
•pave paradise•
Om något så skulle det väl vara mods/admins som satte sånt så man inte bara säger att polarn har rätt o så...
^ Smart sagt.
eller så gäör m,an något som status typ, att man får nå nslags poäng, nånting som bevisar hur "värdig" man är här postcounts kan vi inte ha, då skulla massa onödig ksit komma
haha, dagens. Varför ska man ens bevisa hur "värdig" man är? Varför i hela helvetet skulle nån bry sig om respekt eller "värdighet" på ett internetforum? Nja, men fortsätt vara gata du.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Som vilka?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
vet inte hahah , men asså de kan va en soft grej
Helt onödigt.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
funkar bra överallt annars, ja venne, jag gillar idén
och plus, elelr typ nån slags status.
Minus under namn skulle leda till att folk skulle jävlas för att få de med mycket minus bannade, för skojs skull.
•pave paradise•
och hur funkar det med whoas policy angående flera användare? folk röstar ju redan på sig själva genom fakeanvändare i "keystyles" eller var låtsasbattlen nu håller hus.
happ, men venne, tycker nånting, nu är ju alla lika mcyket värda och det ä tråkigt hahaha typ kanske under sitt namn, vart personen håller sig mest? man kan välja de själv? typRacapp lyricsm o.s.v
det fanns ett statussytem precis när jag blev medlem, det enda det gjorde för mig var att känna mig efter. vill du ha status och sånna där reppningar så fortsätt att hänga på d12s forum.
happ ajja skit i tippset då .D
men en fuktion som ganska många skulle uppskatta tror jag är en web radio som spelar upp musiken som ligger i mp3 arkivet. ? .. jag skulle i allafall uppskatta det. någon mer kanske ??
phatjimmo, FAQ you!
Webradio på whoa? Det skulle vara riktigt kul att ha en egen radio för Whoa, men tyvärr så kostar det för mycket att ha i och med att det måste betalas en avgift till STIM / NCB för att få sända radio över nätet (mer info finns på
http://www.stim.se/stim/prod/stimsajt.nsf/AllDocuments/7EC69C335EB9C5C3C1256BDB00447772 ).
I och för sig skulle det kunna lösas genom att bara spela låtar av folk som inte är STIM-registrerade, men då får ingen av låtarna innehålla samplingar från STIM-registrerade verk och då skulle det ju tyvärr begränsa låtvalet ganska mycket.
jo det är sant. tänkte inte på det. men på något sätt måste det väl gå att göra. ?