I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite märkliga buggar

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-09-06 10:54

Lite märkliga buggar

1. Ibland när jag klickar rundor på whoa, hänger sig sidan eller vad man ska säga. Den bara laddar och laddar, men kommer ingen vart. Använder firefox. Fast jag stänger fliken och startar en ny, kommer jag inte ens in på första sidan, men alla andra sidor i de andra flikarna flyter på som de ska. Det enda som hjälper är att jag stänger ner firefox och startar det igen. Detta händer kanske 3-4 gånger i veckan för mig. Rätt jobbigt när man har många flikar uppe samtidigt och måste logga in på alla forum och så igen.

2. Varför blir det så att när vissa länkar blir länken något i stil med www.sidansommanskatill.comhttp://www.who a.nu/community/forumMessage.asp?forumID= 22&topicID=4970980 Vad är det som gör att länken blir så? Har aldrig lyckats länka så själv, så därför jag undrar varför det blir så.

3. Denna vet jag inte om jag ska kalla bugg direkt för jag tycker den är rätt festlig. Ibland försvinner whoaloggan för mig och istället blir det texten "Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!"

4. Glömde vad det var för nått