I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förbjud sessions i audioforumet

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-08-18 11:47

Förbjud sessions i audioforumet

Den här tråden kommer förmodligen att bli sågad av de flesta, men jag har ett förslag på hur man kan höja kvalitén i audioforumet; förbjud så kallade sessions.

På senare tid har det klagats mycket över kvalitén på det som läggs upp i audioforumet. Enligt mig beror mycket av detta på att Fimpen P14 och hans polare Bläjsarn P16 sitter hemma en lördagkväll och bestämmer sig för att skriva ner några rader på en kvart och spela in dem i Fimpens sovrum med hans datamic. En sång med tema är inte att tänka på, Fimpens och Bläjsarns mål med sin session är att en tredje polare, Qlsprutarn P17 , ska lyssna på det inspelade och lägga kommentarer i stil med; Grymt flow!, Du har utvecklats som fan sen den förra sessionen du droppade! (Förra lördagen....).
Eftersom sessions sällan har tema så är "flowet" det enda som beröms/klagas på i audioforumet.

Eftersom admins förmodligen inte komma förbjuda sessions så kan jag istället tipsa Fimpen och Bläjsarn att istället ta lite mer tid på sig med sina rader, snacka igenom ett tema till en låt, försök ligga on-point med raderna och spela in mer än en gång för att få det att låta snyggare.
För ärligt talat, vem vill lyssna på sessions?

Tack för mig.

Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona