I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta bort graffiti forumet

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-06-30 11:02

Ta bort graffiti forumet

Ta bort graffiti forumet för allas bästa! det är inget mer än skitsnack och fullproppad med avslöjanden av yards/ vad målare heter etc, vart man ska gömma sina burkar, hur man lär sig måla, vart yardsen ligger och ett massa dissande som ofta leder till golande.

Det forumet är nästan enbart för toys som vill lära sig graffiti, och det är så hela sveriges scen av dom som började vid -05 har lärt sig, graffiti genom whoa/internet. kul va?

Inte enbart förstör det för alla andra, utan att snuten bara ÄLSKAR att vara i graffiti-forumet.
ett tex. när jag satt på rättegång igår och dom ringde upp en CSG.are som ska vittna, och berätta om klotterkulturen av en anledning jag inte vet om.
Han nämde whoa och hur mkt skitsnack som har hjälpt dom i deras väg, nästan bara en bart 10 minuters snack.

Antagligen ta bort forumet, eller skaffar nån väldigt arbetslös idiot som är hemma 24/7 och gör inget annat än att vara i whoa, som kan sitta o radera en massa skitsnack från den forumet.



eller så blir det en namnsamling om att ta bort graffiti forumet och jag börjar.


signerad/haffad

www.gbg031.se