hycklar admins eller vad.
jag starta en tråd för ett tag sen i Film o Tv. Tänkte diskutera dom nya family guy avsnitten och hur roliga dom är etc. Om jag tittar på dom i USA eller laddar ner dom spelar väl absolut ingen roll? Jag ville diskutera avsnitten - inte huruvida jag skaffar dom olagligt eller ej - det är ju frankly none of ur business! Ändå blev tråden borttagen. Varför? INGEN aning. För jävligt att man inte får diskutera en serie bara för den inte visas i sverige än. För jävligt. I lost tråden diskuteras det FLITIGT om de senaste avsnitten, som inte ännu visats i sverige - Varför e den tråden kvar om inte min fick?? Iaf - nu finns det en tråd om family guy där snubben undrar vad torrent filerna heter så att han kan ladda ner avsnitten. Den tråden e kvar. Ok kanske inte admins har sett tråden än iofs. Men detta är första gången jag ärligt lackar på whoa diktaturen.. den funkar jävligt bra annars... men detta e liite löjligt.. ha de fint
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|