I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-25 16:59

nationella prov

Whoa är emot läxhjälp, men stödjer fuckade fusk på nationella prov? Jag är förvirrad. Det dyker upp tråd efter tråd efter tråd om niondeklassar som bara måååste veta vad de ska skriva om på engelskan (what for?), och denna gången är det matematiken som är aktuell verkar det som.

Så, låta dom hållas och därmed även tillåta läxhjälp med allt vad det innebär, eller sätta P för ballonghuvudena?

2006-04-25 17:17
Jag har plockat ett par stycken. Har jag missat några?

2006-04-25 17:30
Samma här.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-04-25 18:55
Det är bra att du inte är någon tjallare acknowledge, då vet vi att du är "G" som man säger, hö hö hö. Hö.

2006-04-25 19:52
word på acknowledge
iofs påverkar det mig eftersom jag kan behöva hjälp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-25 20:08
han är sur därför att han inte hade whoa då han gjorde nationella prov, och lyckades därför inte fuska.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-04-25 20:26
fantalight, jag hade whoa när jag gjorde nationella i nian

Jag tycker det är knas som fan med fusk i allmänhet acknowledge. Och ifall du inte bryr dig om huruvida folk fuskar på prov eller inte, varför blir du då så fruktansvärt upprörd över att jag säger till när några du inte ens känner gör det? Eller skriver du bara här för att du tvungetvis vill säga att du tycker att jag är löjlig för att jag tycker det är löjligt när folk fuskar på prov? Om så är fallet så happ, du har sagt det nu, ha det bra!

2006-04-25 21:12
acknowledge, jamen isåfall så har vi fått sagt det vi hade att säga till varandra då antar jag.

dom är igång igen.

2006-04-25 21:16
Håller med xavante. Dom ska fan inte glida runt och försöka fuska. Banna dom!!
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak

"You´ll never walk alone" Liverpool FC

2006-04-25 21:56
Dom är bara uppmärksamhetskåta

HEJ TITTA PÅ MIG! JAG HAR INTE PLUGGAT FÖR JAG VAR UPPTAGEN MED ATT DRICKA FOLKÖL OCH SNUSA CATCH!
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-04-25 22:19
Varför är whoa emot läxhjälp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-26 00:23
4 - Läxhjälp
Läxhjälp är inte tillåtet. Har du fått en uppgift i skolan är det meningen att du ska göra den, inte folk på Whoa. Det är för ditt eget bästa. Det är tillåtet att fråga om förslag till arbeten, men när det gäller trådar där andra ska skicka hela arbeten eller leta upp allt till ditt arbete så är det inte tillåtet. Har du problem med ett arbete så gå till ett lokalt bibliotek eller skolans bibliotek, kolla i uppslagsverk, stanna kvar i skolan efter skoltid och plugga då det säkert finns folk som kan hjälpa dig där, eller sök på internet (se även #5 för hjälp med hur man söker information på internet). Information finns för den som inte är lat. "Klockan är 00:25, och jag ska lämna in arbetet imorgon, hjälp mig!" - tråkigt för dig kompis, du skulle varit ute i god tid istället för att slösa bort tiden du haft på dig. Detsamma gäller bokrecensioner, LÄS boken.

FAQ --> Blandat

2006-04-26 12:58
Zum_Zum - För att alla admins och mods är för gamla för att ta del av hjälpen och om ingen kommer hjälpa oss så ska ingen annan ha hjälp heller ;)

Nej, men från mitt perspektiv är det helt enkelt: varför hjälpa till att urholka utbildningen och dess värde? Så jag ställer mig bakom det helt av etiska skäl.

Sen går det ju att lägga till att det nog kan dras växlar till upphovsrätt och piratkopiering också, men då komemr nog diskussionen bara att spåra ur :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda