Nya trådar till formunen ?
Flera gånger har jag stört mig på en grejj men inte förrän imorse har jag verkligen tänkt på det. Allt för många trådar skapas om hur kommer jag igång med Reason, Logic, Cubase m.m.
Även om vad man ska inhandla om man har beslutat sig att bygga upp en studio eller om hur man ska mixa. Visst så finns det inga regler, rätt eller fel inom mixnin. Bara smak och tycke. Allt för många av likadana inlägg skapas och smutsar ner forumen. Oftast så får skaparen till tråden inte heller något seriöst svar men självklart har vissa skrivit ner bra svar men som är ovanligt dock. Efter att se samma frågor dag efter dag så förstår man att ingen orkar svara med ett seriöst svar.
Då lyder frågan såhär...
Kan ni inte skapa trådar som är till för dom flesta omtalande pogramen här på Whoa?
Cool edit finns det ju redan om men även dom andra. Sen för mixning som stödhjälp så kan se hur det går till på ett ungefär?
Sen för vad man behöver för att bygga en studio och kanska hur det kan gå till för att lägga Dubs eller i huvud taget det går till när man spelar in.
Det kommer väl inte alla onödiga trådar försvinna men förhoppningsvis mycket av dom.