I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skaffa en ordentlig mod till Utländsk hip hop

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-03-20 00:28

Skaffa en ordentlig mod till Utländsk hip hop

... eller flera. Hursomhelst krävs det en rejäl upprensning. Or else I'm outta here. Jag har redan avregisterat mig x antal ggr fr whoa, jag har aldrig argumentarat för det här, men jag provar nu cause I'm older & wiser.

Iaf förra anledningen till att man ens registrerade sig här är ju enbart sorglig numera. Jag vet att det finns många här som gillar att diskutera skivsläpp på en hög nivå. Allt tjafs om hiphopens grunder för folk som inte vet och allt jävla skvaller stjäl rampljuset för en rättvis diskussion. Trådar som "Jävla skitmusik" och alla skittrådar med Tupac och topplistor fr newbies med absolut 0 koll får en att tröttna helt seriöst.

Det värsta av allt är dock alla varningar man får när man lackar och dissar dom här jävla färskingarna som förstör. Modsen var väl säkert skitnöjda när dom bannade Seb1, men faktum var att han tillförde en hel del om man bortser fr hans sarkasm. Vilket många här förtjänar faktiskt. Ibland undrar man vad ni har för bögar som mods eg som inte tål sarkastiska dissar men låter naivitet flöda fritt.

Om jag bestämde vilket jag inte gör skulle jag radera hela jävla blandat och allt skit som skrivs där också. Det kommer aldrig att hända såklart, men en upprensning i Utländsk vore fan att föredra och är inte mycket begärt heller. Annars kan ni lika gärna sluta kalla er för hip hop community.

Peace
/cau

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.