I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beatbox, Nytt forum?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-03-14 13:29

Beatbox, Nytt forum?

Hej!

Jag vill införa en ny sida under "hiphop" som är, Beatbox.

Jag skapade en tråd om detta under "Hjälp & Support" och fick väldigt mycket kritik av t. ex, friktion, som enligt mina personliga åsikter är en okunnig, patetisk, ja till och med snorunge som borde ta hänsyn till ett antal saker, men nog om han.

Beatbox växer mer och mer i hiphop scenen och nästan alla gillar beatbox, det är kul och ju bättre du är på det ju grymmare är det att lyssna. Det finns väldigt många hiphoppare som vill lära sig beatbox, runt om i Världen vet dem hur dem ska gå till väga men i Sverige har dem ingen idé. Jag tycker att i allafall de som finns på whoa, borde få chansen till det. Ni påstår att det är onödigt med en egen beatbox sida, hur kan ni säga något sådant? Ni vet inte ens hur det kommer att se ut. Varför ska inte vi beatboxare få ha något eget ställe att diskutera, ladda upp beatbox clips, utveckla och sådant? En typ av "Gathering point" för svenska samhällets beatbox. Absolut ingen förlorar på detta förutom lite bandbredd ifrån whoa.nu och är pengarna problemet så visst, jag betalar den finansiella biten.

Är någon emot detta så ge mig förståndig kritik och inte någon opåläst hiphop fakta, tack.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.