I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför tillåts detta?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-03-07 11:02

Varför tillåts detta?

Hej alla. Jag har ett medlems id under 20k, så lyssna extra noga å mig ;)

Här är citat från den uppenbart främlingsfientliga, anti-judiska rasisten Ghettoplayer.

"Ni springer "politikernas" ärenden, förstår ni inte det?
Genom att tysta kritikerna så ger ni HELA makten till den korrumperade politkeradeln som har SIONISTERNAS agenda som sin egen."

"Sluta spring sionisternas ärenden och hacka på smånazzararna, snälla, de är inte ens uppskattade av de äldre nazzarna, samtidigt som ni får "folk" (Svenssons) emot er."

"Ni ska kämpa mot politkeradeln och sionister som skapat detta helvete som jorden är idag, inte någon påhittad fiende som ni kallar jasist eller nazzzzzist."

"Rasism är inget hot i sig, och förresten så brukar våra nysvenskar hata varandra sinsemellan mer än vad någon liten sketen skinnbula kan hata dem."

"Vore det inte bättre om varje folk och kultur fick sitt eget land, så att all kultur som existerar i världen idag kan få leva och frodas."


"Har du läst de senaste två BRÅ-rapporterna?
I de kan man utläsa att överrepresentationen inom gruppen invandrare, och speciellt då vissa etniciteter, kvarstår även om man korrelerar med inkomst. M.a.o. Fattiga svennar begår mindre brott än fattiga blattar."

"Sionisternas makt är oinskränkt. Se så snabbt det gick för dem att få tyst på JP's redaktör när han kom med förslaget om att visa förintelsekarikatyrer. Yttrandefrihetens gränser i väst ligger ungefär där, vad judarna anser godtagbart eller ej."

"o, vi skyddar de stackars bögarna och svartskallarna eftersom de är så utsatta, men utsatta svenskar behöver inte samma skydd?"

"Din dubbelmoral är slående. "Svennehora" och "ditt lilla blekansikte" är inte rasism eller? Rasister är just vad många av de förbannade ghettosmurferna är."

"Ta tillbaka makten från sionist - och demokratidyrkarna!"

"Sionisterna är kapitalstarka. De köper vad de vill ha. De har köpt U.S.A. De har köpt europa. De försöker köpa mellanöstern med hjälp av U.S.A. och europa (som man redan köpt)"

"Vi har nog med bidragsparasiter i Sverige redan." - eng. en kille som vill stanna i sverige.

"Jag har aldrig varit mycket för repatriering men när jag ser vad vissa har skriver så blir jag mörkrädd inför vilka jävla dårar vi släppt in i Sverige."

"Fan, slappna av för helvete, annars ska jag slåss för att få alla muhammedaner utkastade ur Sverige för att trygga mina yngre släktingars framtid."

"Fast kommunismen är ju i allra högsta grad en judisk ideologi liksom de flesta andra, så smått ambivalent känns det."