I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sammanrbete Med Whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-02-06 14:53

Sammanrbete Med Whoa

Tjena...
Jag har en lite fråga, vad tar ni för priser för annonsering här på Whoa? t.ex en bannerliknande sak...

JAg representerar An2n och vi är ute efter billiga/gratis annonsplatser... Kanske att vi kan ordna ett sammarbete mellan An2n & Whoa?

Nås både här på Whoa och [email protected]...

MVH Jocke (an2n's manager)

U like it, don't ya?

2006-02-06 15:01
Okej, sorry... Hade inte hunnit kolla runt så mkt...
U like it, don't ya?

2006-02-06 18:05
DU ÄR 16!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-02-06 20:02
Ja jag är 16? Du vet inte vem jag är eller vad jag håller/har hållt på med så du ska inte dömma personen för sin ålder!
U like it, don't ya?

2006-02-06 21:13
RandomHero P18
Du är 2 år äldre, woho..
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.

2006-02-06 21:34
kostar 700:-/ veckan har jag för mig..

2006-02-07 08:46
Okej, det jag är ute efter är ett sammarbete då båda Whoa & An2n tjänar på det... Hur får väll vi diskutera privat! :)
U like it, don't ya?

2006-02-07 12:53
Jag gillar "rappare" osv. som tror att de är bättre/kändare än vad de nånsin kommer bli :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-02-07 14:31
Kontrast said it.

Det är rätt lustigt med managers med tanke på hur många av de stora svenska artisterna som "verkligen" behöver det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-07 15:28
Kontrast: Det blir vad man gör det till ;)

An2n har anställt mig för att göra honom mer kändare osv.
Så den här tråden är ju inte direkt upplagd för att få reda på vad ni tycker om an2n m.m.

Men tack endå...
U like it, don't ya?

2006-02-08 20:24
Förlåt, jag hade inte haft tid att läsa på startsidan... Ville bara få ett snabbt svar! Tänkte att det kanske stog nånting om det här... Asså, finns det inget trevligt folk här på Whoa längre? Har alla gått och blivit en bunt tjuriga gubbar som inte har nått bättre för sig än att klaga? Fy fan säger jag bara...
U like it, don't ya?

2006-02-08 20:26
sluta dryga er. låt smocke få va manager om han vill.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-02-08 22:37
aja alltid nått, inte särskillt glatt men funkar... Tack Rhetoric! *tror jag*
U like it, don't ya?

2006-02-08 22:53
"Asså, finns det inget trevligt folk här på Whoa längre? Har alla gått och blivit en bunt tjuriga gubbar som inte har nått bättre för sig än att klaga? Fy fan säger jag bara..." ..frågar du när du startar en sånhär tråd och inte ens orkar läsa..skärp dig..

"Okej, det jag är ute efter är ett sammarbete då båda Whoa & An2n tjänar på det..." ni betalar whoa och får en banner här på sidan (det tjänar whoa på), på så vis får ni besökare till eran sida (ni tjänar på det). vad är problemet?

2006-02-09 12:21
Det här var den gulligaste tråden på länge!

lycka till smocke!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-09 13:12
Ja, men hade det varit det jag vill så hade jag ju skitit i att lägga upp den här tråden... En överenskommelse är det jag letar efter, t.ex sponsor liknande grej... Men men...

Tack Anarkos, kan behövas här bland alla tjuriga töntar...

BTW, den här tråden kan låsas nu om nån admin har lust med det...
U like it, don't ya?

2006-02-09 16:19
som sagt... maila till [email protected]

men såhär på rak arm kan jag nog berätta att whoa inte kommer ha någon "we give you give"-deal med någon/något som är helt okänd/okänt.
men som sagt, man kan alltid köpa en annonsplats.

2006-02-10 13:33
Vem fan är An2n?

2006-02-12 19:31
Daviden: Okej, jo det framgick i mailet jag fick nyss :)
Du får gärna ta bort den här tråden nu...
Jag har info jag behöver

mellanöl: http://an2n.enghell.com
U like it, don't ya?