I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-12-22 04:29

Whoa

Jag har grubblat över att det känns som att många på Whoa är väldigt tolerant, eller, möjligen är tolerant fel ordval. Det jag menar är, när någon droppar audio eller beat så skriker ofta en massa till "SKIT BRA! Keep UP!!!!!" - och skulle man jämnföra det med en låt man skulle flippa sådär, skulle den låten egentligen inte komma i närheten av den där positiva kommentaren. Känns som många får riktigt mycket propps, men egentligen inte är värd 5% av det.

Varför lägga en ribba lågt? Lite mer konstruktiv kritik är bra. Får man ofta för bra kritik, slutar man vilja utveckla sig själv. Det är vansinne. Känns inte som för fem öre att någon jämnför audio och beat drops här med något man har på skivhyllan eller i playlisten återkommande.

Ajja, hope anyone got my point.. Trött är jag.

We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.