I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

köpenhamn till skåne

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-05-29 20:30

köpenhamn till skåne

i klubbforumet. snällasnällasnälla. det är skittråkigt att läsa om nån värdelös konsert i linköping om man vill se om nåt händer i kphmn. varför kan ni inte slå ihop skåne/dk? ge motivering annars.

I'm having a bad day,don't make me take it out on you!

2005-05-29 20:34
men orka bry sig, du bor i norrland.

går du ofta ut i kphmn en fredagskväll? nä. men det gör alla som bor i malmö. det är f.ö förmodligen kortare avstånd mellan mig och kphmn än mellan dig och din närmaste granne så tyst.
Moderator

2005-05-29 20:37
Det har varit snack om det där. Jag håller med. skulle gärna se att det blev så.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2005-05-29 20:38
kan du inte nöja dig med det svaret? fjant.
s c f c

2005-05-29 20:41
rappakalja: what?
_virre_: men orka bry dig.
legoland: tack att en person på whoa kan svara på något. dessutom någon som har med saken att göra. fyrverkeri och champagne!! tack. och en fråga: vad är argumenten mot? är bara intresserad.
Moderator

2005-05-29 20:46
madrass, argumenten mot handlar nog mer om att det är en liten liten grej som ska fixas, och webmastersen har massor av annat att göra och det börjar bli sommar. Det har nämnts men inte diskuterats speciellt mycket vidare.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2005-05-30 16:27
ja. tänkte just på det i veckan. jag massar de som sker i köpenhamn, för jag kollar automatiskt i skåne forumet.

varför inte låta den heta skåne/cphvn, eller skåne danmark...

?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-30 20:50
varför ändra sverigekarta?
byta namn kan ju inte vara sååå svårt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-30 20:52
hela dealn med o ändra till städer o dlyikt var väl ändå att folk skulle hitta dit och att trådar inte skulle försvinna i ett nafs för att whoa är sthlmscentrerat.

om skåningar påpekar en brist. kanske man ska ta hänsyn till den...
de är ju ändå bara vi som förlorar på den inte sthlmarna...

2005-05-30 20:52
det har varit snack om den förändringen länge. uppade en tråd om det så sent som typ... för tre dagar sen. i modforumet. men detta är whoa kids! ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2005-05-30 20:55
okidoki..så länge det är uppmärksammat...
ingen dör av de hela...men ändå ett tips..

2005-05-31 20:43
låter fint att det är på G!

2005-06-01 12:58
Varför slå ihop Skåne och Danmark?

Jag själv skulle aldrig palla dra över till Danmark för en koncert, drar då hellre till t.ex. GBG, ska vi slå ihop dom oxå? Bara för du bor outside ska inte vi lida för det!

Göteborg borde heta Västra Götaland då efter som Skåne heter Skåne.

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2005-06-01 13:42
Kanske inte helt dum ide, jag ser ingen skillnad ändå ;)

2005-06-01 22:23
AiQue du pallar inte dra över till kphmn för en konsert, när det går på en hundring tur o retur med buss, utan drar hellre till gbg för flera hundra?? Isf är det ju dina märkliga val och du är nog i minoritet..

2005-06-01 23:05
Det är nog betydligt vanligare att skåningar reser över bron än att dom tar tåget till GBG.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause