I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur långt får man gå?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-03-14 22:00

hur långt får man gå?

hiccory - hur länge ska han få hålla på?

alltid oserriös och kommer med diverse konstiga och tveksamma inlägg hela tiden nu. nu vare vell några dagar sen jag såg att han skrev något men jag undrar vad gränsen går för att man ska bli kickad

e.x hans intressen är att sitta är och såga alla som lägger upp schyssta låtar på audio, jvälas med dom och kalla dom diverse saker.

detta bryter ju inte mot några relger direkt men han har själv sagt att det ända han gör här är att sitta och tracka ner på andras verk, mobba och ha sig

för mig är det sånna människor som göra att jag stöter ifrån mig denna sida när han kan vara här(iallafall lite grann)

fråga: kan ni ta bort honom eller behövs det mera konkreta bevis?
kan det vara så att ni admins har viss koll på sådana här mäniskor?

MVH// Marcus

mickelito - en Nalle Puh figur?

2005-03-14 22:03
måste kanske tilllägga att han förr brukade skryta om hur admins inte hade lyckats komma på honom

2005-03-14 22:19
fattar inte hur du orkar bry dig.
Sopsäck Serenad
Poet

2005-03-14 22:27
först och främst så, mind your own business
låt honom göra som han vill, folk behöver dock inte lyssna på honom, ska han vara bitter och elak så e d hans eget problem
han kanske mår dåligt inombords och känner för att hacka på andra som en översittare.
skit i honom helt enkelt.
What I said, yo!

2005-03-14 23:12
orkar bry dig.
mind your own business
ironi is the shit

är vell ändå inte legimiterade skäl för att få stanna?

2005-03-15 11:53
hehe... vore kul med du kom med någon uppbackning av dina argument... men men jag vet nog EN person som skulle måp bra av att bli bannad ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-15 11:53
2 - Att skylla ifrån sig hjälper inte!
Eftersom många, efter att de blivit bannade eller varnade, skyller på att det var deras kompis som använde personens konto/dator för att bryta mot reglerna så kan vi meddela att vi inte bryr oss om såna förklaringar. Det är ett problem mellan dig och din kompis och du kommer inte släppas tillbaka. Se till att logga ut om du inte kan lita på din kompis som ska låna din dator när du är inloggad på whoa.

2005-03-15 11:57
Ska inte skriva nått mer dina inlägg talar för sig själva... Sen i o med att jag känner dig vet jag hur seriös DU är... Sen o klanka ner på andra artister är knappt nånting jag håller på med i jämförelse med majoriteten här... Kolla bara på din underskrift...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-15 11:57
3 - Att spamma är absolut förbjudet
Med att spamma menas att man skriver samma sak, eller flera meningslösa saker, upprepade gånger i ett eller flera av forumen, en gästbok eller i meddelanden. Detta uppfattar de allra flesta som väldigt störande och är därför absolut förbjudet.

jag nidar dig på dina höga hästar som du snart kommer att få kliva av. ansvar ligger på dig, din omgivning och respekt gentemot dina jämnlika. må du brinna

2005-03-16 16:21
ihihihihhihiihihihhi