I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är det bara jag som vill ha ett countryforum?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2004-09-02 21:01

Är det bara jag som vill ha ett countryforum?

Jag säger bara johnny cash, dolly och kris.

För att inte tala om gothcountrypojkarna i the coffinshakers!

I'm back!

2004-09-02 21:01
Övrig musik.

2004-09-02 21:05
det är nog faktiskt bara du ;-)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-09-02 21:06
*snyft* det kanske är som refused säger.

Tack för tipset hörstedt ;)
I'm back!

2004-09-02 22:09
Doggland F-1
Det är helt uppenbart att du har för mycket fritid när du frågar efter ett countryforum i allmänt... ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2004-09-02 22:10
hehe det var ju en county tråd för några dagar sen, två svar! starkt jobbat. Inte direkt tillräckligt för ett forum :)
men Kris kan man prata länge om :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-09-03 01:42
JA det är bara du. äckligt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-09-03 03:07
ja det är bara du..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-03 09:01
fimp

Äckligt?

Sitter och lyssnar på Emmylou Harris just nu, och längtar lite till Steve Earles platta kommer. Men, jag tror, som redan påpekats, att det inte riktigt finns intresse nog för ett countryforum.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2004-09-03 10:18
Såg videon till Johnny Cashs version av Hurt häromdagen. finns två äckliga saker med den:
1. Det är en äckligt bra video.
2. Det är en äckligt bra låt.

Ett countryforum skulle inte vara mig emot, men efterfrågan är nog inte tillräcklig för att berättiga det... : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-09-03 10:50
JA det e de

2004-09-03 11:40
Mabande

Jag brukar inte gillar covers, men Cash gör den betydligt bättre än NIN. Det är direkt smärtsamt att se honom där vid pianot.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2004-09-03 12:31
dekker - Kan inte annat än att hålla med :)

Henrik - All country är inte Garth Brooks vet du...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-09-03 13:21
Henrik

Jag ger dig halvrätt, i och med att den amerikanska countryn växt fram ur den amerikanska folkmusiken. Men, att Johnny Cash inte skulle vara country är ju direkt fånigt. Visst, de sista plattorna han gjorde kanske inte känns så mycket som klassisk country, men har du hört hans gamla grejer?