I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-01-25 12:44

whoa, segt?

Är det bara jag som tycker att whoa har blivigt segt? Jag sitter på bredband och har aldrig haft problem med det innan. men nu tar det evigheter att ta sig runt och skriva i trådar osv.

är det överbelastning på severn?

All makt åt Tengil, vår befriare

2004-01-25 13:48
det blir segt för mig ibland också. en gång fick jag en meddelande servern var överblastad faktist eller nåt i den stilen
Right makes might

2004-01-25 13:50
men det berör på ens egan datorn också tror jag. ibland blir whoa segt för mig när jag har typ msn och kazaa igång samtidigt

när jag stänger ner andra saker det brukar går bättre
Right makes might
Producent

2004-01-25 15:08
har för mig att dom sa att det va webbhotellet dom hade som va lite krångel med
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Webmaster

2004-01-25 15:13
Problemet med webhotellet var att whoa gick ner helt korta studner förra veckan men det har jag inte märkt av senaste dagarna. Hastigheten har jag inte haft några som helst problem med.

2004-01-25 16:39
jag har också problem med det. om ja skriver en bokstav i detta käcka fönstret tar det typ 3-4sek innan bokstavens uppenbaras på skärmen. i långa trådar med många inlägg kan det ta upp till 10sek. och så är det inte på någon annan sida? mitt fel eller erat?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Admin

2004-01-25 16:55
utter:

Just det problemet är nog något med din dator.

Om ens dator segar över huvud taget kan det lika gärna vara något fel med servern eller med er egen dator. Min erfarenhet är att om det är nåt problem med servern så funkar den inte alls.

Går det däremot segt för er kan ni ha nåt skit på datorn, som spyware eller helt enkelt för mycket applikationer igång på för lite minne, eller en väldigt fragmenterad hårddisk som segar ner allt ni gör när ni har mycket igång.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-01-28 17:43
okey. men jag har massa ledigt utrymme och bara igång whoa och winamp. ändå blir det så? och bara just på whoa.. fast det har iofs blivit lite bättre nu. förutom i långa trådar..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2004-01-28 17:59
det e säkert whoas egna spywares... kolla ad-aware.. naee..
men det går prima för mig!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.