I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nån webmaster? lika mellan könen + centrering?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2003-10-30 21:41

nån webmaster? lika mellan könen + centrering?

eftersom det tydligen blivit fett uppskattat att påpeka missar i regelverket och faq.en, även stavfel och liknande så påpekar jag två saker... :)

från faq.en:
"Antalet medlemmar stämmer ju inte med hur många killar det finns?
-Detta beror på att det finns användare som inte fyllt i sitt kön, därför blir det totala antalet medlemmar högre än det som man får när man adderar ihop könen."

->
borde det inte stå "killar/tjejer" eller räknas inte tjejerna? lite oschysst att kanske inte nämna flickorna i frågan?

sen varför är "Inlagt" den enda kategorin, i översta kategorifältet ute i ett forum, som är centrerad? är inte det inkonsekvent?

lev väl och skänk en tanke åt hemlösa katter i indien.

2003-10-30 22:22
Kände du att det var viktigt att påpeka det?
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2003-10-30 22:33
skostorlek48:
kände du att det var viktigt att klicka på vänskapsknappen på min pres utan att ens ha snackat med mig nån gång..?

2003-10-30 22:40
Haha, hur många gånger ska du nämna det?
Nu i efterhand så inser jag att en gång var för mycket.
Och ja, vi hade diskuterat i forumen.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2003-10-30 22:53
skostorlek48:
tills jag tröttnar...typ. :)

så du klickar på vänskapsknappen till alla du nånsin skrivit till och fått svar på? eller var jag offer? why isf..?

angående själva frågan i första exemplet tror jag mer det handlar om en miss va, men det skulle iaf kommit nån annan ultrafeminist (citat: alpha/emil/ja va han nu vill kalla sig) och klagat annars iaf så. :)

rubriken däremot har jag faktiskt undrat över, inte så att jag stör mig så värst mkt men det e juh lustigt att bara den är centrerad?

btw jag förväntar mig att onetrick kommer in i tråden. hon brukar väl uppskatta korrektness? eller det kanske bara gäller svenska språket? :)

2003-10-30 23:13
-2TummarUpp-:
tycker faktiskt det var han som satte nivån på det hela med sitt förstainlägg...

inte för att försvara mig men men... det var bara några motfrågor? vill juh försöka förstå... men men, inget man skriver tycks gå att inte tolkas på fel sätt... lite trist det där, don´t cha think?

2003-10-30 23:15
-2TummarUpp-:
btw om du tycker det där var över gränsen så ska du nog inte läsa vissa andras inlägg här på whoa...tyvärr... :(

2003-10-30 23:18
-2TummarUpp-:
men asså jag får vänskapsförfrågningar från en del ibland, 48:an tillhör dessa men jag har aldrig fattat varför han vill bli vän med nån han inte känner...

har jag inte rätt å undra och fråga?

48 aint that big btw.... shaq har juh 56.... :)

2003-10-30 23:18
Man väljer inte Priyan, man väntar tills han väljer en själv!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2003-10-30 23:22
-2TummarUpp-:
det är lugnt...

ny på whoa eller? du kommer se väldigt mkt grövre grejjer än så där kan jag juh varna dej om, bara så du vet.... :/

Caliber knows the deal man....

2003-10-30 23:43
-2TummarUpp-:
aja ok men då borde du juh veta att jag iaf tillhör de mer softa/lugna här (hoppas jag iaf...)..?

nåväl...sovdax...sov gott gott folk. :)

2003-10-31 03:02
Nej, jag tryckte helt i onödan för att du verkade vara en vettig person.....

Och jag tyckte inte att mitt första inlägg var av pinsam karaktär - snarare detta eviga gnällandet om småsaker.

2003-10-31 10:27
snacka om att en tråd spårar ur från en fråga till nåt helt meningslöst. iaf meningslöst för alla att ta del utav..
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Producent

2003-10-31 12:31
hmm
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2003-10-31 17:18
*ska klicka på priyan ikväll*
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008