Inte direkt hiphop men.. (sångerska sökes)
Copy + Paste från nån tråd i blandatforumet:
Hej!
Har sagt ifrån om detta 2 gånger tidigare de senaste 5 åren men egentligen inte hittat något bra alternativ tyvärr. Tänker lägga en tråd i samarbetsforumet också men tänkte att det är lika bra att fråga här också.
Vad jag söker är en en tjej som kan sjunga väldigt bra och är intresserad av att göra musik ihop, egentligen mer åt klubbmusikhållet än hiphop.
Detta kanske låter enkelt men är fruktansvärt svårt tycker jag. Inte bara är det få tjejer som sjunger bra men det ska också vara så att de är beredda på att satsa och inte bara slappar lite på fritiden som någon slags what-ever syssla för skojs skull. Om man nu lyckas göra en riktigt bra låt ihop så ska de vara öppna för att göra något vidare med det.
Har också upplevt en del problem med att folk snackar så mkt dynga hela tiden, inte får tummen ur typ. Dvs, saker rinner ut i sanden men inte pga mig utan pga att de segar och håller på. Blir liksom bara segdragna och halvbra projekt som det aldrig blir något ordentligt av.
Om någon känner någon som sjunger och kan tänkas vara intresserad så säg till dem att holla i PM isf, :)
Har en del material jag kan visa upp men postar inte det offentligt tyvärr. Det finns dock ganska mycket grejer jag producerat ute på tuben osv men det är mer hiphop då.
Är 100% seriös med detta!
//Paz