Skulle vara intressant att starta grupp?
Hej allihopa. Vet inte hur det är för er men. Själv har jag hållit på med musik i några år nu. Och jag känner att det skulle vara på tiden att bilda en grupp. Vi vill säga att försöka få ihop några bra rappare samt beatmaker. Jag har inte själv frågat några utan det här är det första steget jag tar, sen är det upp till er. Det som är iallafall mitt mål med gruppen är givetvis att göra bra musik. Men även köra spelningar tsm. Några av dom få kraven jag har för att jag skulle kunna tänka mig samarbete är givetvis starkt intresse. Och att en viss talang finns där, känsla för musiken och så vidare. Känns det som något som lockar dig lika mycket som mig. Så dra iväg en kommentar eller skicka ett pm så kan vi se vad som händer. Man har ju inget att förlora så. Mina låtar finner ni på http://soundcloud.com/heddamusic
Hata eller älska det är ditt val...
Som jag säger alltid kanske jag inte platsar, men om det drar intresse så hojtar, bor i sandviken för tillfället,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan kanske tänka mig de beror på om de verkligen e seriöst... kan göra något grupparbete o se hur de känns innan ja bestämmer mig helt :)
Ja tål inga skämt..Bara dem handlar om DIG!!!!!
Lyricist
2012-03-09 05:08
Jag kan tänka mig jag har möjlighet till studio samt jag har ett par beatmakers o ev producent! Ni kan kolla min första battle som gick sådär men jag brukar rappa på engelska men valde battle på svenska sök på AMOBANGI på youtube kolla ozone battles och lyssna på låten Do it där jag kör andra versen!
THAT´S A WRAP BATTLE! www.streetsofgothenburg.se The one and only AMOBANGI!
Lyricist
2012-03-09 05:10
Kan du köra tyngre hiphop du har en hel del kärlekslåtar och jag e inte ute efter pojkband hehe skämt o sido finns det något av beaten som är dina ? eller är alla freebeats och andras låtar ?
Lyricist
2012-03-09 05:23
Vad säger ni då grabbar ska vi ge det ett försök?
Mina inlägg värkar inte komma upp som dom ska. Men det som uppenbarligen inte finns att läsa var som sådan: Jag har inte någon kontakt med proddare en. Än så länge har jag bara kickat själv på instrumentaler eller diverse freebeat samt samplade beats. Som jag förstod så hade du kontakt innom just beats produktion vilket skulle underlätta otroligt mycket. Jag tycker det låter som en bra idee och tycker att vi iallafall testar och ser hur det blir. Testar någon låt helt enkelt.
Lyricist
2012-03-15 17:24
låter ju bra ju ! Gör du alla beats själv ?
Tack! :) Jepp, några är samplade men nu för tiden gör jag helt egna.
Rann det här bara ut i sanden eller?
Lyricist
2012-03-23 00:23
Ingen aning jag e fortf intress! OM det kan bli något bra DVS!
som sagt var. Jag är fortfarande på. Och åter igen. Ska vi testa att göra någon låt och se hur de känns?
Im down for that. Beat osv?
Max Payn and you know who it is!
Lyricist
2012-03-24 03:17
4 shizzle ! Jag e på!
Vad ska vi köra på för beat då?
Vilka blir det förresten?
Vi borde adda msn och grejer.
Jag är skittaggad på det här :)
Beatet skulle fungera, jag är inte helt 100 på vilka som ska med alltså. De känns lite rörigt, men jag är på som sagt var. Gör så att vi addar varandra på fb eller nå då iallafall jag är inne där mer än på msn. Adda: Johan Hedda Hedlund.
Lyricist
2012-03-29 18:31
Allright, jag är då Kim Johansson på facebook. Jag lägger till er nu.
Hitta inte dig Kim, kan du adda mig ist?
Kommer nog bli en sjukt bra låt iallafall :)
Hehe, addade dig igår :) Jag är taggad som fan!
Lyricist
2012-04-01 00:04
Gött grabbar vi får hitta nånstans där vi alla kan snacka samtidigt så får vi lägga upp en plan vilket/vilka beat vi ska kicka på hur vi ska köra om vi ska något tema eller bara kicka hur vi ska fixa med inspelningar och grejer ja ni förstår vi får snacka om allt praktiskt! Ang beat så var det en bra ide den du skicka men vi kan la försöka fixa lite egna beats oxå jag tycker själv det känns lite halvt om halvt sådär att kicka på redan etablerade beat visst kan man köra en låt så men ska vi göra på necro beatet får vi köra ytterliggare en låt där vi kickar på något beat som inte är känt! Vilka språk kickar ni på vi får bestämma om vi ska kicka på ett språk allihop eller om vi ska blanda osv osv ! NI hänger med på vad jag menar va grabbar ?
Absolut. Jag har en hel drös med egenproducerade beats på datorn man kan köra på.
Lyricist
2012-04-01 00:56
Bra där kimpan :D
Suveränt! Vi får snacka mera via facebook.
tunga låtar på G kolla min soundcloud hojta om ni vill sammarbeta / Keeeeeeeeeeev
kärt barn har många namn
Lyricist
2012-04-04 23:33
skicka din soundcloud broder!
Har ni spelat in något än ? , om inte är även jag intresserad . Adda min FB Simon strand så kan ja skicka låtar :)