I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon i norrbotten som behöver musikvideo?

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-09-09 19:44

Någon i norrbotten som behöver musikvideo?

Tjena! Jag har kollat runt lite på whoa ett tag och tycker att flertal låtar är väldigt bra, men det är inte så mycket musikvideos till låtarna som jag tycker är synd då jag själv skulle gilla om det vore mer.

Iallafall så har jag intresset inom rörlig grafik, film, visuella effekter samt grafisk formgivning. På senaste tiden har jag varit väldigt intresserad av att testa göra en musikvideo, men har inte fått någont idé på om hur jag ska göra då jag själv inte besitter på kunskap om att göra musik eller sjunga/rappa. Men av detta så fick jag idé om att börja lära mig sjunga samt rappa som jag försöker träna på dagligen medans jag försöker bygga upp en egen låt till att göra en video på.

Men funderade att det vore roligare om det finns folk som kanske behöver hjälp med att skapa en musikvideo som inte bor för långt bort. Jag bor i Luleå och har halva familjen i Boden så brukar vara i båda städerna.
Om det finns någon som bor där och skulle vilja testa göra musikvideo så skriv.

Jag filmar med en systemkamera, Canon 550D f.ö

(Inlägget ändrat av 370HSSV 2011-11-03 22:53:03)