I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag får upp dig och din musik på Spotify och Itunes (GRATIS)

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-09-05 02:55

Jag får upp dig och din musik på Spotify och Itunes (GRATIS)

Jag tycker alla ska få chansen att få mer lyssnare till sin musik så därför har jag blivit en A&R på en väldigt bra onlinedistributör.
Min uppgift är då att ge er möjligheten att komma upp på sidor som Spotify och itunes med mera helt gratis.
Allt som krävs är att din musik är egen och det vill säga att du inte kan snatta ett beat ifrån exempelvis Shadowville utan att betala för det och sen ladda upp det på men freebeats är oftast helt ok att ladda upp så länge den inte är samplad.
För att få allt detta så krävs det även att jag som A&R ser potential i ditt arbete som musiker och jag kommer endast att pyssla med hiphop,rap och R&B som genre.

Allt du behöver göra är att skicka ditt bästa material till mig så for jag lyssna och bedöma och har du vad som krävs så ger jag dig möjligheten att ladda upp 2 album med max 20-låtar i vardera.

So bring it on! =)

You don't know what you got, until you lose it.