I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rappare/ sångerska söker grym producent med hjärtat på rätt plats

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-01-02 22:25

rappare/ sångerska söker grym producent med hjärtat på rätt plats

Jag tycker jag börjar bli duktig och vill nu hitta en producent för ett kreativt och roligt sammarbete :)

Du ska vara: erfaren inom musik, positiv, ödmjuk, tålmodig, bra på att ge konstruktiv kritik ( någon som faktiskt kan säga till när jag gör sämre ifrån mig, duktig nog att kunna höra när något kan bli bättre ) kunna ta konstruktiv kritik, kunna tänka utanför mallarna när det gäller hiphop produktioner

Vill sammarbeta med seriösa människor men med någon som i förstahand brinner för att vara kreativ och i andra hand för att tjäna pengar. Du ska vara av åsikten att de mesta musik som spelas på radio är sellouts och att riktig musik är själ, att faktiskt säga något i texterna. Men ska för all del inte hata medierna, vi ska ska ju få dem att älska oss! :)

Artister jag inspireras av: Yarah Bravo, Timbuktu, Dead Prez, Peshi, Lauryn Hill

Producent jag tycker är riktigt duktig och vilka produktioner ja gärna velat att ni inspirerades av: Dj Vadim

Det ligger två låtar på min profil och en låt på väg som ska mixas kommer snart komma upp på min myspace. Jag vill främst köra på svenska.

Ska själv sitta med ett eget litet projekt i vår, mest för skojs skull, i väntan på DIG! :) oj vad det lät som en kontaktannons! haha...

hej svej vegetarisk pastej


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.