I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

producent som kan bygga upp och mastra mina låtar(hiphop,electro,jazz)

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-08-15 09:57

producent som kan bygga upp och mastra mina låtar(hiphop,electro,jazz)



Jag själv sjunger och rappar. Spelar in mig själv och bygger upp ganska simpla beats. Jag söker nu någon som tycker att det skulle verka kul att få fortsätta bygga upp mina beats så det låter electro-jazz och kunna mixa och mastra klart audiospåren och hela låten. Jag kommer inte kunna ge någon betalning.

Först och främst så vill jag höra något som du har gjort. Sedan skickar jag en skiss på en låt på den stilen jag gör. Om du gillar mina grejer så skickar jag en mapp till dig med hela projektet och så får du pröva leka :) om jag gillar det du gör så fortsätter vi med mina andra låtar! Enkelt va! haha

Jag vill gärna att du har en viss erfarenhet av produktion, inte är rädd för att gå utanför ramarna och kan få det att låta proffsigt då jag funderar att skicka iväg de bästa låtarna till radio. Spelas de där så kommer du ju få stim-pengar.


love

Annika

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.